Ik ben pas 9 weken maar sinds de echo ben ik aan het rond neuzen. Wij hebben 2 grote honden en ik vroeg me af welke kinderwagen geschikt is om door het bos enzo te banjeren. Ik vind het erg leuk om einden net me honden te wandelen. Ik kom zelf uit op de mutsy urban rider 4 next met alluminium frame heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand een betere hoe kan ik de honden voor bereiden op de baby en dat ze rustig met de kinderwagen mee lopen. Groetjes Jessica
maxi cosi mura! die ploeg ik echt over al door heen. zelfs door een dikke laag sneeuw op de piste in oostenrijk. ik kom 2 keer per week in het bos met de quinny kon dat niet met deze wel
Ja mutsy vind ik echt een wagen voor een wandelaar maar dan eerder de 4rider. van de transporter vind ik echt zo jammer dat het zitje niet naar je toe kan
wij wandelen ook met regelmaat door het bos dus hebben advies gevraagd in de winkel en werd ons geadviseerd wel iets met 4 wielen te doen dit ivm stabiliteit.. hebben zelf de joolzday besteld..
Mutsy 4-rider single spoke heb ik en banjer er al 3,5 jaar mee door weilanden, bossen, heuvels, noem maar op met de hond. Mankeert nog steeds niets aan. Haha, hij ziet er wel wat minder net uit dan de kinderwagen van een vriendin van mij, maar ik gebruik hem ook gewoon veel vaker en loop door weer en wind, modder etc. Als je honden nu goed naast je meelopen, zullen ze dat straks ook wel doen met de kinderwagen hoor, hier was ze het zo gewend. Anders eerst toch maar eens gaan trainen of een cursus volgen.
Quinny speedi of Mutsy slider! In iedergeval geen Bugaboo, die trokken mijn staffords zo ondersteboven.
Hoe lopen je honden nu naast je ? Ik neem aan dat ze t commando volgen/aan de voet kennen ? Dan doe je dat ook gewoon met de kinderwagen naast je. Of je kinderwagen wel of niet bij je hebt .. Honden horen naar je commando's te luisteren. Hier geen enkel probleem nog met honden en kinderwagen (ben zelf pas in juni uitgerekend) maar heb geoefend met de kinderwagen van zusje met mijn nichtje erin en de honden er naast. Ging uitstekend. Gewoon onder t commando volgen , en ze liepen keurig mee zoals altijd.
Koelstra Latinique is ons echt aangeraden en moet zeggen hoe ik hem nu zelf even heb uitgeprobeerd gaat het echt super. Minder bekend op een of andere manier dan mura, maar zeker zo goed. Transporter vriendin heeft die en kon niet eens door de sneeuw komen en de Joolz en bij onze buren met hond juist weer afgeraden niet geschikt voor bossen enz. Bij hun werd ook koelstra, mura of easywalker geadviseerd succes
Tegen ons werd gezegd de bugaboo, dat deze in het bos en op onverharde wegen goed zou lopen. Wij lopen ook veel met de hond.
Wij hebben ook 2 grote honden (waarvan er 1 blind is) en hebben om die reden de Mutsy 4 rider gekocht, met luchtbanden en leren handvat. Wij gaan bijna dagelijks met ze naar het bos en daarom werd deze wagen ons aangeraden.
Mountain Buggy! Loop er nog iedere dag mee en heb 2 grote honden. Verder heb ik reuma en een slechte rug en bekken en deze wagen is zeer comfortabel voor mijn zoontje en superlicht en kan overal doorheen zoals een dik pak sneeuw of mul strand. Ga er maar eens mee lopen en vooral draaien in een babyspeciaalzaak!
wij hebben de mura en die is ook heeeeel makkelijk met een hand te besturen. wij hebben 2 honden een grote die dus niet naast loopt want dat hebben de vorige eigenaren verpest:S maar omdat deze goed met een hand te besturen is kan ik de grote hond ook makkelijk corrigeren
Wij hebben de mura 4. Lekker "lompe" kar maar ontzettend wendbaar, licht en stabiel. Heb de riem van de hond in de ene hand en met de andere kan ik makkelijk de wagen besturen.
Mura 4. Ik loop dagelijks met onze uk en de hond en samen is het een super combi. We lopen door bossen, de stad en het strand. We hebben gekozen voor de 4 wieler. Deze is stabieler als je met 1 hand de wagen moet duwen. Vooral bij stoepen. Succes met het maken van je keuze !!
Ik heb van s-zus de Mountain Buggy gekregen, hun hadden eerst ook een hond en deze zou uitermate geschikt zijn voor boswandelingen e.d. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd omdat ze nog niet geboren is voor de ''normale'' wandelingen heb ik een draagzak, dan hoeven ze niet heel de tijd netjes naast de wagen te lopen, das voor hun ook niet zo leuk en kan kan ik gewoon mn flexi's gebruiken (of los)