Momenteel ben ik zwanger van de tweede. Zoals vele met mij hebben wij vrijwel alles al voor de kleine. Toch moet ik nog een aantal grotere kraamcadeaus bedenken zodat ik mijn wensen kan doorgeven aan o.a. werk, familie etc. Het gaat hierbij om cadeaus vanaf 25/ 30 euro. Weten jullie nog leuke cadeaus om te vragen? Of wat MOET ik echt hebben voor de beeb omdat het een succes is? Het volgende heb ik al (zo snel uit mijn hoofd): driewieler activity tafel speelkleed met babygym boxspeelgoed verder alles kwa babyuitzet zoals wipstoel, maxicosizak, etc Zelf heb ik nog bedacht: - loopauto - nieuwe boxmobiel - projector
Hobbelpaard Mooie speelgoedkist Zo'n babyschelp voor op de stokke kinderstoel Speelgoedzak aan de box
Abbo op babyzwemmen is een gaaf idee zeg! ! verder staan hier op t verlanglijstje twee kinderstoelen. Die ga ik nu nog niet aanschaffen maar heb bij de eerste een stoel gekregen van al mijn tantes. Daar hoop ik nu ook weer op. Ik vind dat je meer aan zulke grote dingen hebt dan klein spul en speelgoed. Wat moet ik me voorstellen bij een projector?! Als kraamcadeau??
die projecteert figuurtjes enzo op de muur. een baby projector een abbo op babyzwemmen ga ik ook onthouden voor als het ons gegeven is om nog een kindje te mogen krijgen
Projector hebben wij gehad, nooit gebruikt... Ding projecteerde amper herkenbare vormen (terwijl het toch echt een dure was...) en dochter werd alleen maar onrustig van die lichtjes op de muur. Zou ik zelf dus nooit meer kopen/vragen.
Bij hebben de projector van avent en zijn er erg tevreden over! Babyzwemmen hebben wij als cadeau gehad en vond dat zo leuk! Samen met een badpakje en een pak zwemluiers.
Babyzwemmen had ik ook x als kado gedaan, vonden ze erg leuk! Aantal lessen babymassage is iets goedkoper dan abbo voor babyzwemmen (hier tenminste). Zo'n krukje of koffertje met het geboortekaartje erop geverfd.