nou dit is denk voor liliputers haha. hier was het als volgt 0 tot 2 wk maatje 50 (was zelfs te groot ) tot 1,5 maand maatje 56 1,5 tot 3 maanden 62 3 tot 5 maanden 68 5 tot max 9 maanden 74 9 tot 11 maanden maatje 80 ( sommige dingen droeg ze toen al een tijdje voornamelijk mexx) 11 tot ? maanden maatje 86 heb het even opgezocht en heb het dan over der gemiddelde maat. soms droeg ze een groetere maat en soms een kleinere vanwegen het merk
Ik heb een groot meisje.. broekjes maat 74-80 soms zelfs 86. Truitjes maat 80. Ligt i.d ook vaak aan het merk.
Bij ons klopt het ook wel Thyron heeft maat 92 soms 98. Hij is 86 cm mensen geloven het ook echt niet als ik zeg dat hij 7 wken te vroeg is geboren en maar 44 cm was
Hier volgen de kids goed de maten. Serjenka is 2jaar6maanden en draagt over het algemeen 92. Leander is bijna 14 maanden en draagt maatje 80
In het begin klopte het wel , maar nu is Sara bijna 21 maanden en ze heeft 98/104 ik moet er wel bij zeggen dat ze vrij lang is , maar als ik in de labels kijk staat er vaak bij dat het voor kindjes is van 3 tot 4 jaar
Jelina is bijna 21 maanden en heeft nu nog broekjes maat 80 en bovenkleding 86- soms 92, maar dan zijn de mouwen veel te lang.
Demy is nu net pas over naar 68 dus die heeft vanaf 4mnd in 62 gezeten en nu met 8,5 mnd ongeveer net naar 68 74 is haar echt nog veeeeeeel ste groot
Onze zoon draagt maat 74 bovenkleding en 68 van zijn broeken en hij is net 4 maanden. We hebben 'm vandaag toevallig gemeten en hij is 71 cm en vorige week woog hij bijna 9 kilo. Tsja, zijn pappa en mamma zijn ook de kleinsten niet
ik koop op leeftijd, dwz dus nu voor 18-24 maanden, ik heb een lange spriet, dus alles is altijd veel te breed en dan van die lange dunne bonenstaken, maar volgens mij komt het met 86 - 90 of zo overeen. Ik heb het liever te groot en even mouwen/broek oprollen dan te klein & strak
Past niet echt in het maatje wat zou moeten, ze is nu net 15 maand en draagt meestal maatje 86, soms zelfs al maatje 92 en heel uitzonderlijk heeft ze nog een broekje of truitje in maatje 80.
Sverre is net 14 maanden en 78.5 cm lang. Volgens de groeicurve bij het CB echt precies gemiddeld. Hij zit met broekjes nog regelmatig in maat 74. Shirts wel maat 80. Eigenlijk vind ik tot nu toe dat die maten altijd voor lopen. Of Sverre loopt achter, natuurlijk.
Milan is 7 weken en zit in maat 56. Dus nu klopt het nog wel, maar dat zal meestal wel zo zijn in het begin.
Ik vind het altijd sneu om te kleine dingen aan te geven bij 'r en ze krijst nogal bij het aankleden dus dan heb ik anders helemaal het gevoel 'r te mishandelen, maar Lena draagt nu iets tussen maat 68 en maat 74-80 (bijv. de broeken en rompertjes van de Hema en H&M) Nu zit ze ook wel op die +2 lijn volgens het cb maar toch Maat 50 heeft ze nooit lekker gepast trouwens.
bij ons klopt het ook meestal niet. hij heeft nu van bijna alles 74-80. hij is vrij lang. alleen de bambino pyama's van Kruidvat heeft ie nog in 62-68, maar die vallen ook wat ruimer. maat 68 heeft ie eigenlijk overgeslagen.
Amy past nu maat 68, dus redelijk volgens de tablet, maar ik moet er wel bij zeggen het ligt eraan welk merk kleding je koopt.
En bedankt, mijn dochter zit met 17 maanden in maat 80. Roba, die van ons gaan dan redelijk gelijk op geloof ik.