Zichzelf vermaken in box

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anna71, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Hallo,

Senna is over een week 5 maanden oud en ze kan zichzelf nog moeilijk vermaken in de box. Ze wil constant dat je bij haar blijft en zodra je wegloopt is het gillen geblazen.
    Voor haar 19-weken sprong kon ze zichzelf toch wel zeker een kwartier tot half uur vermaken in de box.
    Er liggen speeltjes in haar box, ik zorg ervoor dat ze niet te extreem geprikkeld wordt en heb al veel dingen uitgeprobeerd.

Het vreemde is dat ze 's ochtends rustig een half uur in haar bed kan liggen rondkijken terwijl ik douche en mezelf klaar maak voor de dag. Ze geeft dan geen kik en is helemaal tevreden.

Herkent iemand dit of weet iemand vanaf wanneer een baby zichzelf lekker kan vermaken in de box.
    Volgens mij is Senna net zo'n beetje uit haar 19-weken sprong waar ze erg veel last van heeft gehad.

2. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    hallo ons meisje is nu 5 1/2 maand en wij hebben een babygym in de box dat vind ze erg leuk! zo kan ze zich rustig een kwartier tot een half uur vermaken dus miss is het een idee om die te kopen:) :)

3. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Wij hadden zo'n leuk mobiel boven de box hangen..Vonden ze prachtig om naar te kijken.
    Zodra ze kunnen zitten vermaken ze zich meestal ook wat beter..
    En zodra ze kunnen pakken..

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb de box een paar weken geleden voor het raam gesleept. Jesse kan nu tijden liggen kijken (op z'n buik) naar de auto's en fietsers die voorbijgaan. Hebben we er ook es voordeel van dat we aan een drukke weg wonen ;)

Deel Deze Pagina