Huilen gillen huilen gillen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jaimy en remco, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden ik heb een vraag mijn zoontje is bijna 5 maanden oud, maar hij huild zo veel en girlt zo veel, Niet sachts maar vooral smiddags of soachtens na de fles van half 11 begint het al weer een uur later en dat wil die niks in mijn ogen, Waarscheinlijk de fles maja hij kracht pas om half 7 savonds de fles En half 5 begint iej al wordt soms echt gek van want krijg hem nergens anders stil mee dan de fles. Wat kan ik er aan doen of? iemand tips of is dit zijn leefdtijd?

2. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    hallo

even een vraagje, wat is zijn voedingsschema?

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Voeden op verzoek..... dat werkte hier prima. Ik heb Merel nooit een tijd op een fles laten wachten, als ze honger had kreeg ze de fles.... Soms as dat op "schema" van om de 3 uur en soms wel om de 2 á 1,5 uur. Het is vanzelf tot een regelmatig schema gekomen.

4. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    ZIjn voeding schema is als volgt. 06:30 Eerste na de nacht door slapen
    10:30 Die tijd gaat goed. dan 13:00 Fruithapje maar idee dat niet voet bij hem dan 14:30 fles dan om 17:00 Groenten en om 18:30 fles ook groente heb ik het idee niet voet. en dan laaste fles voor de nacht om 10:30

5. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    ik weet nie hoeveel cc je geeft anders misschien voeding voor hongerige baby's?
    Lastig hoor Het lijkt inderdaad alsof die niet genoeg heeft?

6. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Hij krijgt per fles 200 cc aangeboden en drinkt hem vaak leeg maar soms drinkt iej ook 180 cc, hij is heel erg te vreden maar na 1,5 uur of uur gilt iej weer en weer honger moet ik daar nou mee, als ik hem meer geef dan 200 dan spugt iej helft weer uit dan wordt te veel, hongerige babys ook gedaan maar spugte die allen maar van

7. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    Mmm hij drinkt nie meer en anders gaat die spugen...
    Misschien is het geen honger maar heeft hij ergens last van?
    Heb je al met CB over gesproken?

8. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Ja die heb ik gesproken en die zijden laat maar huilen:S Ik ja lekker ook voor mij, Ik merk gewoo al siej zo aan huilen is dat iej die fles weer wil. Als hij pijn heeft huild iej echt heel anders en hoog dus dat herken ik wel. Pffhhh

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Is het echt honger, of kan het ook wat anders zijn?

10. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Ik DENK dat honger is of dat iej moe is maar dat probeer is wel eens soms valt iej slaap soms blijf iej net zo hard huilen. Denk echt honger weer na 1,5 uur

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Is het niet gewoon de 19weken sprong?
    Die ging hier ook gepaart met heel veel huilen gillen en huilen....

En als je kindje nog zo klein is is de fruit hap en de groentehap ook nog niet om te voeden maar om te wennen, ik neem aan dat je nog niet hele potjes geeft

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

@TS: zit me ineens te bedenken: was jouw kindje niet prematuur? Is 5 uur tussen de flessen dan niet al een beetje lang?

13. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Phoe, moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ook op weinig flessen zit. Net wat hier boven al geschreven is op zo'n jonge leeftijd zijn fruit en groente meer om te proeven en nog niet als hele maaltijd. Kun je niet na de groente en fruit gewoon de fles geven en kijken wat hij opdrinkt. Hij geeft zelf wel aan wanneer hij dan genoeg heeft gehad! Ik ben zowieso pas later begonnen met bijvoeden maar ik heb heel lang de fles er achteraan gegeven!
    Ik zou het gewoon proberen als ik jouw was, kan geen kwaad toch.. je moet er toch ook niet aan denken dat je kleintje echt honger heeft. Als dat niet helpt kun je altijd nog verder kijken.

Succes

14. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

hoezo dat ze op weinig flessen zit? Hij krijgt 5x200, meer kan ze niet geven...

15. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik zou hem ook nog een extra fles geven en het fruit en groente echt alleen als extra om te proeven en wennen.
    Luc kreeg op die leeftijd nog 5 flessen van 210 dus ik persoonlijk vind het toch wat weinig flesvoeding. Omdat hij zo spuugt als hij teveel melk krijgt zou ik de flessen niet groter maken, maar meer over de dag verdelen.

16. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

hij krijgt toch 5 flessen x 200 ?!

17. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Dus julliej denken eigenlijk dat als hij na 1,5 weer honger heeft gewoon een halfe fles mischien moe geven en dan daar bij me normalen voedingstijden.? Of geprijp ik het nou verkeerd, hij groeit goed alles maar dit is gewoon een probleem bedankt meiden voor de reacties

18. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Als ik het goed begrijp (want het is af en toe een beetje lastig lezen met al die spelfouten)

Krijgt hij om 6.30 uur een fles
    dan om 10.30 uur een fles
    13.00 uur fruithapje
    14.30 uur fles
    17.00 uur groentehap
    18.30 uur fles en nog een keer groente?
    22.30 uur fles

Hij krijgt dus 5 flessen een fruithap en groentehap? Maar neem aan dat het nog geen hele potjes van groente en fruit zijn?
    Als ik zo kijk dan zou je zoontje toch wel genoeg moeten hebben.
    Anders wat kleinere flessen geven en dat verdelen over de dag. Dus wat kortere tijden er tussen laten zitten.

Maar misschien is het wel geen honger, en is het wel een sprong of wat anders.

19. Jaimy en remco

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden waneer zijn allen die sprongen dan?

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat betreft een extra fles: hij krijgt al 5 flessen van 200cc om de 4 uur, precies wat Tobe nu ook krijgt. Dus daar is niets mis mee lijkt mij. Dus de fruit en groente is al een extra ding en niet als vervanger.

Kun je niet tarwebloem flessen gaan geven? En hoe lang krijgt hij al deze hoeveelheid?

Deel Deze Pagina