Johannesbroodpitmeel

Discussie in 'Voeding' gestart door Silvie, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Er werd mij verteld dat Johannesbroodpitmeel ook tegen krampjes is?
    Ik dacht zelf dat het was om je voeding wat dikker te maken zodat ze minder spugen.
    En wie weet vanaf wanneer je dat mag gebruiken?

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wist ook niet dat het tegen krampjes was.
    Misschien omdat ze langzamer gaan drinken doordat de voeding wat dikker wordt....?

Ik gebruik het tegen het spugen en dat is ook wat op de verpakking staat.
    Het werkt trouwens erg goed en volgens mij mag het vanaf de geboorte maar ik kan het nu niet checken helaas.

3. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik geef Friso comfort tegen krampjes, spugen en ontlasting.. Daar zit ook johannesbroodpitmeel in.. De voeding is iets dikker en word minder snel verteert in de darmpjes, zo spugen ze minder en hebben ze minder last van kramp is mij verteld.. dus je kan het voor of eigenlijk TEGEN krampjes gebruiken!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Erik kreeg Diarree van Friso comfort en dus ook meer krampjes :(

5. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Dan weet ik het ook niet.. Hier gaat het juist toppie.. ieder kindje is ook weer anders! misschien weet het CB iets?

6. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ik als baby heb in het ziekenhuis gelegen omdat ik niets kon binnen houden en heel veel krampen had.
    De kinderarts zei toen dat ik, jawel dit ga je niet geloven, overspannen was :confused:
    Ik kreeg zelfs verdovende middelen (Librium).
    Zodra mijn huisarts hier achter kwam heeft hij mij uit het ziekenhuis gehaald.
    Om een lang verhaal kort te maken, mijn huisarts heeft mij gelijk op een dieet van Johannesbroodpitmeel gezet en alles is goed gekomen!

Groetjes, Mirelle.

7. Bumbaloe

Bumbaloe Actief lid

1 jun 2007
    372
    0
    0
    Het is heel wisselend, johannesbroodpitmeel kan de ontlasti g dunner maken maar het kan ook zorgen voor enorme verstoppingen. Dat ligt aan het kindje.

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb het hem dus gister gegeven en hij heeft 4 uur gehuild. Mss puur toeval, maar het viel me gelijk op

Deel Deze Pagina