Parasol Transporter....

Discussion in 'De babyuitzet' started by kim0503, May 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik heb een mutsy transporter en daarbij ook een parasol maar nu komt het..... waar moet de parasol aan vast gemaakt worden. De stangen zijn te dik voor het klemmetje, de enige manier die ik kan bedenken is aan de wagenbak maar waar moet de parasol dan straks aan als het zitje erin zit??????????
    Ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft en mij een tip kan geven.

Alvast bedankt.
    groetjes Kim

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hij zou gewoon om het frame moeten passen. Zo ver mogelijk los draaien en dan eroverheen duwen en weer aandraaien. Je hebt wel het orginele parasolletje voor de transporter?

3. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Hoi,
    Ja het is een originele, maar als je de inkeping van de houder bekijk is deze echt een stuk smaller dan de stang zelf. Heb het net ook nog een keer geprobeert maar hij haalt het ook niet om helemaal over de stang heen te gaan.
    Ik denk dat ik een keer naar je toe kom dan kunnen we in de winkel nog eens kijken hihi

4. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zag het laatste berichtje nu pas. Maar het is opgelost toch? Is het nu gelukt op je eigen wagen. Ik vermoede het al vanmiddag dat jij het was. ;)

5. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Yep het is helemaal gelukt. ja ik ben veels te ongeduldig om dan te wachten dus vandaar dat ik gelijk langsgekomen ben hihihi en ik wilde toch nog even rondneuzen. Maar zoals eerder gezegd, super goede service hoor echt een super fijne winkel.

Share This Page