Hallo, een vraagje, Ik testte pas 7/8 dagen na mijn NOD positief. 2e ronde ben ik al zwanger geworden, eerste cyclus was 30 dagen. (paar jaar geleden om medische redenen gestopt met de pil en gelijk regelmatige cyclus gehad) Hoe groot is de kans dat ik dan een week korter zwanger ben? Of heb ik in het begin te weinig hormoon aangemaakt? In de week dat ik dus overtijd was, al wel hele pijnlijke en grotere borsten, emotioneel en zin in eten die ik normaal helemaal niet lust! En een opgezette buik en verschrikkelijk moe. Ik hoop dat jullie een antwoord hebben! Bedankt in ieder geval! Lieve groetjes
hoi dat kan ik helaas niet voorspellen. Soms kleurt ene test wat later, soms is de innesteling gewoon wat later en ben je korter zwanger. Het is afwachten op de echo, dan weet je meer. Neem je foliumzuur en vitamine D? Mirjam
Hoi, Vandaag de echo gehad. Bij de uitwendige echo een vruchtzakje te zien, en inwendig ook een mooi kloppend hartje! Het blijkt inderdaad dat ik korter zwanger ben, 6 weken. Kan het ook dat het kindje gewoon iets kleiner is als gemiddeld? Ik ben niet zo groot, en mijn vriend ook niet en mijn ouders ook niet. Over 4 weken mogen we terug komen. Kan het dat na de inwendige echo, ik wat bruin verlies heb? Want dan heb ik nu. Ik hoor graag van je, dank je wel!
hoi je bent dan korter zwanger, in de eerste periode ( tot ongeveer 14 weken) groeien alle kindjes even snel. Na een inwendige echo kun je inderdaad een beetje bloedverlies hebben. Mirjam