Smalle hemden die niet gaan lubberen

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Lelie84, Nov 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lelie84

Lelie84 Actief lid

Oct 28, 2012
    310
    9
    18
    Female
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Ik ben op zoek naar smalle hemden voor mijn zoon. Degene die ik nu heb van de Hema en zeeman gaan zo snel lubberen, en zitten daarom niet mooi meer onder zijn kleding. Waar vind ik betaalbare en mooie hemden?

2. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Mn dochter heeft ze van de Wibra. Echt heel smal en ze blijven mooi. Misschien dat de jongenshemden dezelfde kwaliteit hebben?

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,718
    0
    36
    Mooie smalle hemden hebben wij van Ten Cate, petit bateau, lief
    Alleen ze zijn niet zo betaalbaar als boven genoemde winkels

4. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Heb je de strecht van de zeeman?! Die zotten hier perfect

5. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Pff lastig ik heb dat ook... Of het mooi smal goed kwaliteit maar dan te kort of het slank lang maar kwaliteit om te janken...

Hema: mooi slank lang maar na 1x wassen/dragen kliko in.. Erg extreem dunr stof. Petit bateau: mooi duur kwaliteit maar zijn te kort!:( little lable heeft extreem goede dikke hemden tot nu toe ben ik ermee tevreden. Ook niet goedkoop maar na zoveel kopen goedkopere en weggooien ben ik klaar mee.
    Lief! Wil ik nog proberen want onderbroek ben ik erg tevreden over

6. Venne

Venne Actief lid

Feb 14, 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Hier ook een smal mannetje en altijd hemden van Zeeman. Zitten perfect, lubberen niet, verkrijgbaar in grijs en wit en niet duur.

7. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,049
    0
    0
    Wij hebben de stretch variant van de hema en dan een of twee maten groter dan ze eigenlijk heeft, anders zijn ze snel te kort.
    Werkt hier perfect.

8. Lelie84

Lelie84 Actief lid

Oct 28, 2012
    310
    9
    18
    Female
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Ik heb de stretch vd zeeman en van de Hema! Als ik ze in m'n handen heb voelen ze goed aan. Maar toch gaan ze lubberen. Ik heb er ook 1 vd zeeman van een vriendin gekregen, dat hemd is ouder, maar die is echt van super kwaliteit. Alleen is mijn zoon zoek geweest, en kreeg hij diarree wat ik er helaas niet uit kreeg.
    Bij de wibra kan ik ook wel even kijken, en ik zat te denken aan ter stal, heeft iemand daar ervaring met hemden?

9. mei2013mama

mei2013mama Actief lid

Jul 11, 2013
    181
    0
    0
    Hier ook hemden van de Wibra. 1,99 Euro per stuk, eenvoudige witte. Mijn dochter heeft zowel de jongens- als de meisjesvariant. Het verschil is alleen te zien aan een piepklein labeltje onderaan in de zij met een bloemetje erop. Heb wel het idee dat de meisjesvariant strakker en slanker is. Maar die kun je natuurlijk ook prima voor een.jongen nemen. Ze zijn heerlijk lang, niet te dun of dik, rekken fijn mee en lubberen niet.

10. Lelie84

Lelie84 Actief lid

Oct 28, 2012
    310
    9
    18
    Female
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Mijn zoon draagt ook meisjesbroeken, dus ondergoed kan dan ook wel haha...de meeste jongens broeken zijn vrij breed, en meisjes broeken zitten strakker en ook nog stretch in! Boxershorts maat 86/92 zijn eigenlijk nog net iets te groot, terwijl hij een lang bovenlijf heeft met maat 98/104 (bovenkleding is ook snel te breed).

11. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er nu een aantal bij de c&a gekocht. Tot nu toe prima maar ik ben benieuwd hoe ze zich houden tijdens het wassen.

12. Koon

Koon Niet meer actief

Hemden na 1x wassen de kliko in? Wat een onzin. Het is maar een hemd!

Hier ook de stretch hemden van de hema, niks mis mee. Lubberen niet en zitten mooi aangesloten.

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,178
    10,716
    113
    Zoon zit nog in de rompers maar grote zus draagt voornamelijk hemden van zeeman. Ze heeft verschillende meiden-hemden: de dunne witte, de dikke witte en uni kleuren, en een paar spaghetti met print. De prints worden wat vaal, maar stofje en pasvorm blijven hier al vele wasbeurten lang goed. Mijn dochter is niet de slankste (95 cm, 15 kg) maar bij haar sluit het goed aan.

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Name it! Zitten perfect, nooit blote ruggen en blijven mooi

15. Lelie84

Lelie84 Actief lid

Oct 28, 2012
    310
    9
    18
    Female
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    De name iT hemden zijn niet eens zo duur zie ik! Ff kijken wat ze allemaal hebben!

16. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Ik koop ze bij c&a, eigen merk, palomino geloof ik.
    Die blijven netjes

17. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,064
    3,859
    113
    Zeeman, die met elastan en dan gewoon 2 maten groter nemen. Kruidvat en Ten Cate gaat ook goed.

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Klopt. Hij heeft ze nu al van maart schat ik en ze zien er nog steeds uit als nieuw, de broekjes ook. Heb 4 hemdjes dus al heel vaak gewassen. Ben er heel tevreden over.

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,189
    16,523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Voor mijn dochter nu zeeman hemden en bevallen zeer goed.
    Ik koop ze een maatje groter zodat ze lekker in haar broek gestopt kunnen worden.
    Ik zweer daarnaast bij ondergoed van Beeren.
    Kun je online bestellen en ik koop het ook op de markt.
    Topkwaliteit en gaat echt heel lang mee en ook zeer betaalbaar.

20. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0

Nou ik weet niet ik ga geen een of andere afgelubberde in gaten bijna en pluizige hemd aandoen. Ik zou dat zelf niet fijn vinden.
    Ik moet zeggen zijn qua pasvorm goed maar kwaliteit is gewoon slecht, ze zijn erg dun en niet mooi na 1x wassen en pillig. Ik heb betere kwaliteit gezien dus vergelijken kan ik zeker.
    Wellicht kopt ik verkeerde stretch hemden of meisjes/jongen zit verschil in?

Gaat mij niet om prijs duur of niet want dure niet altijd beter en goedkope niet altijd slechter.
    Maar hema stretch hemden niet duur dus kan ik elk maand nieuwe kopen alleen heb ik 2 meisjes en wil liever iets kopen minder vaak en wat mooi blijft nog voor 2e ronde.

Zeemaan ga ik deze week nog proberen;)

Share This Page