Waarom moet het bij haar broer passen? Alsof iemand daar over zou vallen. Ik vind het een leuke naam en juist die 'n' erachter maakt het minder Jut en Jul.
Of Laura? Maar ik zou gewoon voor de naam gaan die je tof vind. Te veel zonde om te veranderen en spijt te krijgen .
Als je het een mooie naam vindt gewoon doen! Aan de combinatie van de namen wen je toch wel! Ik vind het in elk geval echt niet verkeerd bij elkaar!
Ik vind laure nog mooier dan Lauren. Maar ik vind het prima kunnen hoor. Beide unieke persoontjes en je wilt de uitspraak op zijn Nederlands, dan vind ik het wel kunnen
Ik zeg doen.. Mijn meiden hun namen lijken ook totaal niet Op elkaar afgestemd zijn toch twee eigen persoontjes sowhat!! Heb trouwens nu wel een meisjesnaam met dezelfde klinkers als de jongste dus daar denk ik wel een beetje aan of t niet te verwarrend is haha maar verder.. Tja ik Vind de namen die je noemt passen hoor en waarom zou je het laten! Vind Lauren ook onwijs mooi
Zou het er niet bij verwachten, maar ach, a) waarom ook eigenlijk niet en b) hoe belangrijk is het precies? Als ik deze twee namen naast elkaar zie verwacht ik overigens wel een beetje een bekakt gezin. Just so you know
Ik vind het een prima combi. Maar als je echt voor iets 100% passend wil hebben...dan kom je uit op een Friese meisjesnaam... Hidde en Femke Hidde en Aukje Maar de combi Hidde en Marrit vind ik echt tof
Ik zou niet weten waarom deze combinatie niet zou kunnen. Ik vind beide namen heel mooi en zou er gewoon voor gaan.
Ik vind de combo minder. Maar is dat zo belangrijk? Mijn meisje heet Lauren en ben nog steeds heel blij met de naam. Ik zou nooit voor Hidde kiezen maar hè smaken verschillen toch ☺
Het zijn inderdaad heel verschillende namen maar het kan wel bij elkaar. Laura zou logischer zijn maar als jullie Lauren helemaal super vinden zou ik het gewoon doen.
Twijfel blijft nog steeds klein beetje maar ik weet echt geen andere betere naam Manlief is ook helemaal gek op deze naam dus met iets anders overtreffen is zeer lastig