Past reiswieg op mijn onderstel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Balou, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Weet er ook iemand of de reiswieg van de Maxi Cosi mura ook op het onderstel van een quinny speedi past, zijn hier adapters voor dat het past?
    We hebben namelijk een quinny speedi, onze zoon is vrij fors en ligt niet echt ruim in de bak. We vinden de reiswieg ook erg klein vergeleken bij die van Maxi Cosi. Als dit namelijk past dmv adapters dan schaffen we een reiswieg van Maxi Cosi aan ipv een complete kinderwagen.

2. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik denk wel dat dit gaat passen aangezien Quinny en maxi cosi uit dezelfde fabriek komt.
    Wij moeten nl voor onze Quinny dreami de maxi cosi adapters gebruiken op ons Quinny onderstel.

3. natjes

natjes Niet meer actief

Even passen bij een babyzaak?

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Heb al gepast maar met de normale adapters van de quinny, waar de dreami op komt, wil het niet. Ik ben benieuwd of er hier nog andere adapters voor te krijgen zijn.
    Ga morgen sowieso de babyzaak hierover bellen.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nee de Mura kan niet op de Quinny.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dat is toch eigenlijk raar...aangezien je de adapter voor de maxi cosi autostoel bij de dreami gebruikt...en die autostoel ook op dezelfde adapters gaan als waar de bak van de MCmura op gaat!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Aan de bak van de mura zitten 2 uitsteeksels die je in het gat van de adapters klikt op het frame. Als je bij de mura de maxi cosi erop wil zetten moet je de adapters op het frame omhoog klikken.
    De bak van de Quinny gaat op de zelfde adapters als die van de maxi cosi. Dus die heeft maar 1 adapter zeg maar en de mura eigelijk.

De quinny kan dus wel op de mura als je de adapters omklapt maar andersom gaat niet omdat de quinny geen ronde gaten in zijn adapter heeft.
    Geen idee of je nu begrijpt wat ik bedoel maar moeilijk uit te leggen als je het verschil niet kunt laten zien.

Deel Deze Pagina