Tip voor aanschaf kleine maatjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door botervliegje, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hoi hoi iedereen,
    Mijn tip voor de aanschaf van kleine maatjes: Marktplaats. Tik bv. 'kledingpakket' in bij de gewenste maat. Er zijn heel veel mensen die hun complete kledingpakketten (soms wel 30-40 kleertjes) in bepaalde maten online zetten, voor 10 of 15 Euro (6,75 verzendkosten). En meestal supermooi (als door een kindje gedragen), want kleding wordt echt niet vaal in twee maanden, en dat is zolang ze er ongeveer in passen. Heb echt heeeeeeeeel veel kleertjes kunnen kopen voor heel weinig geld. Ga ik dat sparen voor de kleertjes die ze minstens drie maanden kan dragen :).
    Liefs,
    Botervliegje

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

tja zelf zou ik het niet snel doen 2de hands kleding.

ik heb wel een hoop gekregen maar veel heeft hij nooit aangehad.ik koop liever nieuw

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb me helemaal gek geshopt op Marktplaats voor mijn dochter. En ik koop nog steeds vaak kledingstukken via Mp. Moet wel in zo goed als nieuwe staat zijn. Soms zit er eens een miskoop tussen maar meestal zijn het hele leuke kleertjes. Doe ze wel altijd meteen vanuit de post in de was, hoe fris ze ook ruiken. Zo houd ik weer geld over om af en toe echt leuke merkkleertjes te kopen.

Ik krijg ook echt altijd complimentjes over hoe leuk ze er altijd uit ziet. Het is dat ik nu echt al veel teveel heb in die kleine maatjes anders zou ik voor haar zusje weer aan de bak gaan op Mp. Nu beperk ik me tot 1 of 2 nieuwe setjes erbij kopen, anders past het niet meer in de kast.

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Oh ja, ik ben ook heel kieskeurig hoor :p. Ca. 5-10% van de kleertjes in de pakketten is ook weer weg, soms omdat ik de kleur bv niet mooi vind. Maar als je goed op de foto's kijkt (anders origineel vragen voor extra grote foto's) kun je vaak wel zien wat echt mooi is en niet. De kleertjes die ik heb zijn niet van nieuw te onderscheiden, te vergelijken met één keertje wassen, ook vaak van hele goede merken. Weet zelf niet eens meer precies wat nou de nieuwe kleertjes zijn (heb alles gesorteerd per soort).:p

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Klopt, je leert ook hoe je naar foto's moet kijken...

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik heb ook al zeer goede koopjes opgedaan via MP. Onlangs nog heel veel rompers van Petit Bateau. Vind ze erg duur om nieuw te kopen en ben wel fan vanwege de kwaliteit en pasvorm......

Ook in grotere maten kun je via mp soms nog bijna nieuwe kleding kopen!
    En vooral merkkleding blijft vaak goed van kwaliteit.

7. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe het idd ook niet.

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier ook een fan!!! Ik vind het ontzettend leuk om mijn tweeling matchend aan te kleden maar ik moet dus alles dubbel kopen... Dure hobby dus haha dit scheelt me zo ontzettend veel geld!!!

9. Vandaar dat Amy altijd al zo'n volle kledingkast had :p (ik herinner me die foto's toen je nog zwanger was van haar haha)

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hahaha, ja schuldig..... Ik ben nu weer alle kleine maatjes aan het wassen en besef me nu weer hoe schandalig veel ik heb. Heb net 4 trommels was in maatje 50-56 gedraaid.

Maar jij van harte met je zwangerschap! Er zijn best alweer een hoop december 2009 mama's zwanger. Leuk zeg!

11. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Waarom geen 2de hands kleertjes als ik aan jullie vragen mag?
    (gewoon benieuwd)

Ik had graag een flink set van mp willen halen, maar das achteraf.. Ik had ZO weinig passende kleertjes!
    Bij 56 heb ik een set van 13 setjes van mp geplukt. Ook rompers 2de hands.
    Je moet wat als je even niet zo breed zit!
    Maar ik kan niet wachten om straks een paar setjesnieuw te kopen! Gewoon voor het idee dat ik het zelf heb uitgezocht

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik ben nooit zo van 2e hands geweest tot ik op mp ook de nieuw knop zag ;) inmiddels heb ik in maatje 50/56 al zo'n 20 setjes liggen : allemaal noppies en lief!. Bij de meeste kaartje er nog aan zelfs. Zo is shoppen leuk en betaalbaar en vooral: er is veel meer keus dan in de winkel! Heb zo ook al een nieuwe vellux 4 seizoenen deken gekocht voor 35 ipv 69, een aerosleep nieuw voor 38 ipv 69 en zo nog wel meer. Kan ik mezelf vervolgens weer tracteren op nog meer kleertjes, hahaha!

Deel Deze Pagina