hallo allemaal, we zijn in verwachting van de tweede. als het een jongetje wordt wil mijn man graag de namen leendert en sebastiaan erin hebben. onze dochter heeft 2 engelse namen en ik kan niets leuks bedenken voor bovenstaande namen. het hoeven overigens niet de volgnamen te worden mag ook iets met eerste naam. ik ben erg benieuwd met wat jullie komen. alvast heeeeeeel erg bedankt voor het meedenken!
Ai, die zijn wel heel oudbollig! Sebastian op z'n engels? of dat je het afkort naar Bas? en qua Leendert.. tsja lastig! Leon?
en als je van leendert iets als lennert of lennart zou maken? is op zn engel s en op zn nederlands uit te spreken, Sebastiaan zou ik inderdaad Sebastian van maken denk ik..
Mm best moeilijk.. hehe Bij Leendert moest ik meteen aan een naam denken die op het moment in Amerika geregeld wordt gebruikt: Lane (uitgesproken als Leen), soms schrijven ze het ook als Layne (alhoewel deze variant vaker bij meiden voorkomt). Voor Sebastiaan weet ik het zo snel niet. Sep(p) wordt wel eens gebruikt. En ik meen dat de Finse variant van Sebastiaan "Seppo" is. Ik vind Sebastian Lane (met bijnaam misschien Sepp) wel leuk
Sebas en Lenn.. Misschien is dit iets? Vind het als twee losse namen leuk! Maar zou er niet gauw één naam van maken.
bedankt voor jullie reacties! sebastiaan voluit geschreven is een harde eis hoor ik net. ik begrijp het wel hoor maar wat staat er nou leuk bij?????? Lane en lenn vind ik ook leuk maar niet als roepnaam. dus stel dat de 2e en 3e naam sebastiaan lenn wordt wat is dan leuk als roepnaam?
Het meest logische (als je van Engelse namen houdt) is toch om van Sebastiaan het Engelse Sebastian te maken. Eén lettertje minder, kan dat? Leendert: Lennard, Leonard, Leonhard, Leonardo, Léon, Leander,..
Ik zou gewoon op zoek gaan naar een leuke roepnaam en dan de vernoemingen er achter plakken. In principe kan je dus elke naam nemen die je wil. Het hoeft niet perse te passen natuurlijk.
toen we zwanger waren van onze dochter hadden we voor een jongen milan en djaylano maar die laatste vind ik niks meer en milan komt zovaak voor nu
Dani Lenn Sebastiaan Dano Lenn Sebastiaan Dion Sebastiaan Lenn Jannick Lenn Sebastiaan Jari Lenn Sebastiaan Jori Lenn Sebastiaan Levi Sebastiaan Lenn Liam Sebastiaan Lenn Luca Sebastiaan Lenn Noah Lenn Sebastiaan Timo Sebastiaan Lenn
wauw volgens mij snap je welke kant ik op wil ... kort...hihi. alleen zijn dit iets te 'bekende' namen. maar thnx zo met sebastiaan lenn erachter vind ik sebastiaan een stuk minder erg