Helloe! Ik heb een klein vraagje. Zouden jullie pasta met (gebakken) zalm van gisteren nog opeten? Uiteraard bewaard in de koelkast.
Ja, wij eten dat met max een dag ertussen, dan gaat het altijd goed. 2 dagen ertussen, (dus maandag gekookt, donderdag nog eten) gaat niet meer goed. Dat heeft me een keer een dag boven de wc opgeleverd
Ja, mensen om me heen doen er een beetje panisch over. Dus begon ik te twijfelen.... Dan kan ik het beter nog even vragen aan medezwangeren. Bedankt he
Oooooh daar heb ik ook zin in!! Als je het niet aandurft, kom het dan maar even brengen Eet smakelijk
Ik vries vaak gerechten in als het overblijft. En als mijn partner een late dienst heeft eet ik lekker de kliekjes uit de vriezer op. Scheelt me weer koken.
Ligt er aan waarvan de pasta gemaakt is, als het met spinazie ala creme gedaan is, mag je het niet meer voor een 2e keer opwarmen.
zeker wel, enne..niet alles geloven wat ze zeggen he, anders zitten alle zwangeren over een paar jaar aan een infuus 9 maanden lang
Waarom niet? Spinazie kun je gewoon opwarmen hoor, zonder gevaar voor nitrietvorming. Bakerpraatjes die al tien jaar geleden ontkracht zijn.