Ik heb weleens gelezen. De mannelijke zaadcellen sneller zijn dan vrouwelijke en dat vrouwelijke zaadcellen langer leven. Dus als je voor de eisprong klust je meer kan hebt op een meisje en tijdens de eisprong een jongen. Klopt dit bij jullie en hebben jullie ovulatietesten gebruikt? Ben benieuwd!
Grappig! Heb je 1 dag gewacht nadat je een positieve test had? Ze zeggen toch dat je na 24 tot 48 uur je eisprong hebt.
Hoi! Bij mij klopt het ook. Had op zondagmiddag de eerste positieve ovulatietest en maandag eind van de middag geklust. Had toen ook steken in mijn lies, dus waarschijnlijk had ik op dat moment ook precies mijn eisprong . En zoals je onder mijn banner kunt zien, we krijgen een zoon . Groetjes!
Klopt ! Toevallig gevraagd aan mijn gyn.... !! Alleen of je het kunt beïnvloeden weet ik niet..... De volgende keer zal ik t proberen
hier een meid, maar we klussen (nog steeds tot op heden) bijna elke dag, dus we hadden alle kansen haha. nooit ovutest gebruikt was gelijk bij eerste ronde raak. Maar de theorie zal wel waar zijn.
Haha. Ik wist niet dat dit waar was! Las het toevallig gisteren in Kluuns Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Wij hebben geen ovulatietests gedaan, dus tja ik zal het antwoord bij ons nooit weten.
bij ons klopt het wel tot 3 keer aantoe. kan mijn eisprong voelen en die was binnen 24 uur na de gemeenschap. dus nu ook weer een jongetje
Ik ben zwanger dmv een Iui behandeling, waarbij op de dag van de eisprong de zaadcellen in de baarmoeder worden "losgelaten". Volgens deze theorie zou je dan dus na deze behandeling meer kans hebben op een jongen, dan een meisje. Bij ons lijkt het te kloppen, we verwachten idd een jongetje, maar ik vraag me wel af er dan ook echt meer jongetjes dan meisjes geboren worden na zo'n behandeling???
Hier zo-di-do-vrij geklust en had do een posi ovu test. We hebben een dochter gekregen, maar ik heb natuurlijk geen idee van welke keer klussen dat is geweest Dat van die IUI vind ik wel een goede opmerking, volgens mij zijn dat toch niet perse meer jongens dan meiden...
Dat vraag ik me dus ook af, er zouden dan theoretisch gezien meer jongens geboren moeten worden! Ben benieuwd wat het bij ons is!
T is geen theorie maar een wetenschappelijk feit! Dat de uitkomst er misschien niet altijd naar is is weer wat anders, zoiezo doet de natuur natuurlijk niet altijd wat in het boekje staat, maar dat wil niet zeggen dat het in basis niet waar is! .
Vrouwen hebben geen zaadcellen Maar zaadcel van een man, leeft tot max 72uur, eicel bij vrouw gemiddeld 24 uur. Sowieso bepalen de zaadcellen van een man het geslacht, zij hebben y en x zaadcellen.
Onzin ! Dat zou betekenen dat alle mmm meisjes alleen maar jongens krijgen. Hier zaterdag en zondag sex en zondag eisprong. Heb een meid
Huh die snap ik niet? Dan worden er toch willekeurige sperma cellen gebruikt dan kan het toch juist alles zijn welke dag het ook bevrucht word?
Met IUI heb je meer kans op jongen. Met IVF en ICSI niet. Dan is het gewoon 50/50. Dan wordt al het zaad in een bakje gedaan bij het eitje en zijn ze allemaal tegelijk er al of willekeurige zaadcel wordt in het eitje gespoten. Ken 2 mama's die ivf hebben gehad en meisjes hebben. Ik 2 keer IUI en 2 jongens.