Ik wil morgen pasta pesto maken wie heeft het ultieme recept wat te lekker is. ow en geen champignons die blieft mijn man niet
Ehm gewoon, pasta koken en afgieten, paar lepels pesto over de warme pasta, en eventueel nog wat parmezaanse kaas er over. Ik snap die champignons niet zo?
Ik vind pasta met pesto, gerookte kip en pijnboompitjes echt super lekker! Gewoon de pasta koken, pijnboompitjes roosteren en de kip snijden. Daarna husselen, geraspte parmezaan en lekker op eten. Een uitje en gourget erdoor voor de groente vind ik zelf ook altijd erg lekker
ik was vanmiddag inspiratie aan het opdoen op internet en kwam mega veel champignons tegen die erin moesten dan he.
kookroom, parmezaanse kaas, groene pesto, peper en zout, eventueel spaans pepertje, nootmuskaat, gamba's, wilde spinazie en cherrytomaatjes...dit met penne of fusilli, ehct TE lekker
Een salami worst in de lengte doormidden en dan in plakjes. Dit even aanbakken (geen boter of olie gebruiken). Een zak verse spinazie er bij en een bakje gehalveerde cherrytomaatjes. Als er veel vocht in de pan zit ff afgieten. Dan beetje room (hier gewoon de ongeklopte slagroom) er bij en een lading pesto. Wij eten dit altijd met penne wat we na het koken gewoon bij de saus in de pan doen.
Eerst zelf pesto maken natuurlijk Pasta koken en afgieten. Pijnboompitjes roosteren. Bakje cherrytomaatjes halveren Wok pakken en pesto verwarmen, tomaatjes mee bakken tot ze wat zachter worden, pasta erbij doen en ook even lekker meebakken tot de saus er goed omheen zit. Pijnboompitjes erbij. Beetje parmezaan er doorheen roeren. Bovenop een paar plakjes mozarella neerleggen zodat die even een beetje doorwarmen en serveren maar. Lekker met nog extra parmezaan eroverheen en een tomatensalade. Of iets van sla en komkommer! Eetse alvast voor morgen en goed idee om weer eens te maken
Men neme (voor 2-3 personen): 200 gram groene tagliatelle 200 gram kipfilet 1 courgette 1 klein potje groene pesto (bv c1000 of ah eigen merk) 125 ml creme fraiche (evt light) geraspte kaas zout peper knoflook Tagliatelle koken Kipfilet kruiden met zout en peper Aanbakken in een pan met de knoflook erbij Courgette in halve schijven snijden en meebakken als de kip bijna gaar is. Pesto en creme fraiche erbij, goed roeren Ovenschaal nemen, laagjes maken met de pasta en het pestomengsel, of pasta door mengsel roeren en alles in de ovenschaal doen. Kaas erover en een kwartiertje op 175 c in de oven. Heerlijk, vanavond nog gegeten!
Dit heb ik vanavond gegeten en is mijn supersnelle 'ik heb weinig tijd' recept, ik ben er gek op! hamreepjes ui - paprika - courgette - (champignons) eetlepel pesto voor mij en geraspte kaas voor mijn dochter
Sowieso de pesto zelf maken idd Ik maak het meestal zo: Voor de pesto: -50gr basilicumblaadjes -1 teentje knoflook -2 el geroosterde pijnboompitten -3 el versgeraspte parmezaanse kaas -zout en peper -1,5 dl olijfolie Dit doe je allemaal in de keukenmachine,op het laatst nog een eetlepel van het kookvocht van de penne bij de pesto. Ik eet het dus met penne en daarbij vaak nog kip. Is een recept wat een keer in een boekje van de keurslager stond en vind het nog steeds heerlijk!
Zelf pesto maken inderdaad. Dan bak ik kipfilet in blokjes, 250 gram ongeveer. Rode ui in ringen erbij en dan rode paprikareepjes, dan gedroogde tomaten (op olie) en op het laatst gehalveerde cherrytomaatjes. Als je ziet dat die bijna kapot koken, de verse pesto erbij, snel doorwarmen, over de pasta gieten. Nog wat parmesan, geroosterde pijnboompitjes en wat rucola erover en eet smakelijk!
ik maak hem normaal 500 gram kipfilet, 6 tenen knoflook 1 ui 4 eetlepels (verse) pesto olie kipfilet in blokjes, olie verhitten knoflook en ui snipperen deze mee bakken als de kip gaar is 4 eetlepes pesto erbij zachtjes laten pruttelen als laatste iets inbinden (water en maizena) pasta erbij en klaar
Ik maak em altijd als volgt: pasta koken en afgieten. Pesto erdoor roeren en in reepjes gesneden zongedroogde tomaatjes. Deksel ff op de pan om warm te laten worden. Wat veldsla of rucola op een bord, pasta eroverheen, blokjes mozzarella erover en evt rauwe ham in reepjes. Evt geroosterde pijnboompitjes erover: Nom nom nom! Supersnel ook, helemaal als je koelverse pasta neemt.