wat te doen ,, zaterdag avond en zooo sagie

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    :x

bechhhh ,, heb niets te doen en er niets op tv en heb geen zin om film te downloaden en naar te kijken en mijn man zit me in de weg.. en ben al de heel dag sagie :$ zo niet normaal meer als ik niet ongesteld was geweest had ik er wat van gedacht hahah..

maar wat doen jullie zoal als jullie zo'n bui hebben ?

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik zou lekker op bed gaan en een boek gaan lezen of de laptop mee naar boven.

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    In bed kruipen met een boek/tijdschrift/tv/laptop en op tijd gaan slapen. Als ik zo'n bui heb hoop ik altijd maar snel dat het de volgende dag is!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ik ga meestal iets bakken zoals cupcakes, of ga tekenen/schilderen of foto's inplakken, foto's uitzoeken om in te plakken, of iets opruimen in huis

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik ga ook altijd bakken, je hebt wat te doen en het is nog lekker ook. Ik heb net ook 25 cupcakes gebakken en gedecoreerd, maar daar moet ik helaas nog afblijven, die is voor de visite morgen.

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Mijn man weg jagen naar vrienden.. Chips en cola op tafel, tv aan op net5.. Tijd voor mezelf en kan ik alleen mezelf in de weg zitten! ;)

7. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Op bed met een boek of tijdschriften en vroeg gaan slapen. Morgen gezond weer op:)

8. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ik ga ook altijd de keuken in. Of ik bel een vriendin om een beetje slap te kletsen. Of, als het héél erg met me gesteld is, ga ik dingen in het huis doen waar ik anders niet snel aan toe kom. Gordijnen / kussenhoezen van de bank en stoelen / hondenkussens wassen, zolder opruimen, planten verpotten of de voorraadkast uitsoppen of zo. Of ik mest m'n kledingkast en/of boekenkast uit en maak dan tassen voor het goede doel of voor de Kringloop met spullen die ik niet meer ga gebruiken, dat soort dingen.

9. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Je brengt me op een idee. Ik ga m'n kledingkast uitmesten en een paar tassen voor de Humanitas bak maken. Bedankt voor het inspireren! :)

10. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Of, ook leuk, foto's inplakken! Vind ik ook altijd heerlijk om te doen op een verloren avond. :)

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    hahah rond dit tijdstip????

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Met een wijntje en een bakje chips in bad een goed boek lezen. Daarna voel ik me altijd goed!

13. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Net gedaan trouwens. En vriendlief kwam er gezellig bij. Heerlijk!!:)

14. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ik geef gewoon mijn hormonen de schuld. :D

15. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Tara; Oh dat klinkt supergezellig! Ik ga ook snel weer eens wat lege albums kopen, kan ik ook weer lekker plakken op een saaie regenachtige avond. Heerlijk fröbelen, ik hou ervan. :)

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    oh, haha. Mijn laatste post klopte niet:):)
    Verkeerde quote....
    Ik bedoel dat ik net lekker in bad was geweest, haha. Maar dat was ook heeeel gezellig;)

Deel Deze Pagina