:x bechhhh ,, heb niets te doen en er niets op tv en heb geen zin om film te downloaden en naar te kijken en mijn man zit me in de weg.. en ben al de heel dag sagie zo niet normaal meer als ik niet ongesteld was geweest had ik er wat van gedacht hahah.. maar wat doen jullie zoal als jullie zo'n bui hebben ?
In bed kruipen met een boek/tijdschrift/tv/laptop en op tijd gaan slapen. Als ik zo'n bui heb hoop ik altijd maar snel dat het de volgende dag is!
ik ga meestal iets bakken zoals cupcakes, of ga tekenen/schilderen of foto's inplakken, foto's uitzoeken om in te plakken, of iets opruimen in huis
ik ga ook altijd bakken, je hebt wat te doen en het is nog lekker ook. Ik heb net ook 25 cupcakes gebakken en gedecoreerd, maar daar moet ik helaas nog afblijven, die is voor de visite morgen.
Mijn man weg jagen naar vrienden.. Chips en cola op tafel, tv aan op net5.. Tijd voor mezelf en kan ik alleen mezelf in de weg zitten!
Ik ga ook altijd de keuken in. Of ik bel een vriendin om een beetje slap te kletsen. Of, als het héél erg met me gesteld is, ga ik dingen in het huis doen waar ik anders niet snel aan toe kom. Gordijnen / kussenhoezen van de bank en stoelen / hondenkussens wassen, zolder opruimen, planten verpotten of de voorraadkast uitsoppen of zo. Of ik mest m'n kledingkast en/of boekenkast uit en maak dan tassen voor het goede doel of voor de Kringloop met spullen die ik niet meer ga gebruiken, dat soort dingen.
Je brengt me op een idee. Ik ga m'n kledingkast uitmesten en een paar tassen voor de Humanitas bak maken. Bedankt voor het inspireren!
@Tara; Oh dat klinkt supergezellig! Ik ga ook snel weer eens wat lege albums kopen, kan ik ook weer lekker plakken op een saaie regenachtige avond. Heerlijk fröbelen, ik hou ervan.
oh, haha. Mijn laatste post klopte niet Verkeerde quote.... Ik bedoel dat ik net lekker in bad was geweest, haha. Maar dat was ook heeeel gezellig