Ik heb nog tortelini over en wil daar voor morgen graag een pasta salade van maken. Nou had ik laatst gewonen slamix, komkommer en paprika er door gedaan. Best lekker maar mag wel iets spannender. Wat doen jullie in de pastasalade.. Ik wil geen " extra" vlees/vis toevoegen omdat de tortelini hiermee al gevuld is.
Fijn gesneden uitje, augurkjes, tomaatjes, zilveruitjes? Wij zelf maken salade met tonijn en zalm (uit blik), maar lees dat je geen vlees of vis wil toevoegen (maar misschien een tip voor de volgende keer ) O ja beetje majo is ook wel lekker (maar wel slecht hihi).
Wat ik meestal wel lekker vind is wat zilveruitjes, olijfjes , feta , wat rouwkost of rucola bijv of pijnboompitjes. Je kan er heel veel kanten mee op !
Geen salade, maar gewoon warm zeg maar.. tortelini, geitenkaas gebakken spekkjes spinazie één van mijn favo's
Zilverui en augurk.. hoe kan ik dat nou vergeten.. Dan heb ik dus: Sla, paprika, komkommer, tomaat, augurk en zilverui.. Dressing van magere fritesaus en yoghurt.