ingebroken in appartementen complex

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetlady82, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    moest ff me verhaal kwijt ben er van geschrokken..
    wij wonen in een nieuwbouw appartement complex wat goed is afgesloten door 3 deuren althans dat dachten we......lees ik vanmiddag in de hal dat er dit weekend gewoon in 2 woningen is in gebroken...en dan vraag ik me toch echt af hoe komen ze binnen terwijl alles is beveiligd met een systeem dat je alleen via de intercom naar binnen kan echt ongelovelijk en woon ook nog op 1 hoog maar de schrik zit er goed in dat ze dus elk moment bij me binnen kunnen staan bah bah bah ben nu ook alleen met me zoontje thuis manlief is op cursus nou heb de voordeur nu gewoon op slot gedaan het idee alleen al...dat ze zou binnen kunnen staan...

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou meid, snap dat je daar effe van schrikt ja!
    Maar met de deur op slot moet er toch niks kunnen gebeuren?;)

Let er wel op ( hoe moeilijk dat ook is) dat je kleine mannetje je angst niet teveel opmerkt.

Liefs

3. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    super bedankt voor je lieve berichtje doet me goed want ja je verwacht toch dat ze in zon goed beveiligde appartementen complex niet binnen kunnen komen...

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ze lopen zo naar binnen hoor. Achter anderen aan. Of "smijt" jij altijd de deur in iemands gezicht dicht?

Wel rot zeg, ik zou de schrik er ook goed in hebben zitten :(

5. Que

Que Niet meer actief

Het kan zijn dat ze gewoon bij iemand hebben aangebeld, met collecte, de krant of weet ik veel wat.

Sommige mensen zijn te goedgelovig daarin.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    tja wat is goed beveiligd?
    Gebeurt vaak genoeg dat ze samen met andere mensen mee naar binnen lopen.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik woon overigens ook in een zogezegd beveiligd nieuwbouwappartementencomplex (we hebben zelfs bewakingscamera's hangen). En hier lopen ze dus ook gewoon met anderen mee naar binnen ;) Gelukkig is er bij ons blok nooit ingebroken (portiekwoningen zonder ramen bij de ingangen), maar in het andere blok wel (gallerijwoningen).

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn deuren zijn op slot, helaas is bij mij woe op do ingebroken en hebben ze alleen de pc meegenomen.
    Ook ik zit hier nog heel erg mee, ben nog erg bang in mn eigen huis.
    Ik woon hier nog maar sinds september maar het voelt nu al niet meer als thuis.
    Ik heb al extra sloten maar nog voelt t heel vervelend.

9. Saaya

Saaya Niet meer actief

bij sommige flats zie je wel eens dat er houtjes onder de deuren zijn gedaan maar dat bewoners die niet weer weghalen.

10. sweetlady82

sweetlady82 Bekend lid

2 mei 2010
    562
    0
    0
    Leerdam
    Ja mar die zitten er niet ivm brandveiligheid....

11. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Denk dat ze bedoelt om de deur even open te houden , even een stukje hout onder de deur om te verhuizen,boodschappen na binnen of wat dan ook, zodat de deur niet elke keer dicht valt!

Wel balen zeg, ik zou ook echt bang zijn hoor, bij ons in de buurt zijn ze ook zo bezig, elke maand krijg ik wel een briefje door de deur dat we moeten opletten(van de politie)

Deel Deze Pagina