Wij maken graag pasta-salade met dit recept. Of een lekkere pasta uitzoeken ( ik hou heel erg van die 'vlindertjes' ) die koken en laten afkoelen met een beetje olie erdoor gesprenkeld. Een stengel bleekselderij snijden, wat kiemgroenten knippen ( tuinkers bijv. ), zachte geitenkaas, geroosterde pompoenpitten erdoor en als je het lekker vind ( en niet zwanger bent ) een gepocheerd eitje erop. Nog een beetje extra olie en zout en peper naar smaak... Simpel, maar oh zo lekker!
Ik maak vaak koude pasta salade, heerlijk!! Mozzarella, zongedroogde tomaatjes, cherry tomaatjes, geroosterde pijnboompitjes, rucola en rode pesto en natuurlijk pasta. Lekker met een foccacia broodje met roomkaas. In de zomer voor lunch maak er ook wel eens 1 met banaan. Mozzarella, tomaatjes, banaan, ketchup, mayo, klein beetje olijfolie om het te verdunnen en groene pesto als dressing en pasta. Het lekkerste is als je pasta kookt in boullion. Krijg hier honger van *o ja, ik kook niet met maatbekers of iets. Gewoon proeven
ik maak het altijd met feta, komkommer, paprika, tomaten (cherry of gewone) olijven, salami en italiaanse kruiden met een dressing van olie en balsamico azijn. en de pasta is maar net wat ik in huis heb. heerlijk in de zomer!
Ik maak koude pasta salade vaak met parmezaanse kaas, spinazie, tomaatjes, stukjes chorizo worst, pijnboompitten en een dressing gemaakt van olijfolie met diverse kruiden, erg lekker!
Ik doe het vaak met tonijn uit blik, cherry tomaatjes, uitje, komkommer, paprika en dan boursin kook spul erbij. Erg lekker!
tonijn uit blik mengen met mayonaise, uitje, peper, zout en cherrytomaatjes. pasta koken, af laten koelen en alles door elkaar scheppen. Keilekker.
Al weer een tijdje geleden maar: - koude pasta - bosuitje - paprika - sellerie - selleriesalade (1 bakje) - danish blue in kleine stukjes - pijnboompitjes - zongedroogde (half) tomaatjes - zwarte peper
ik knal er altijd van alles doorheen nooit 2 keer dezelfde onder hand. de ene keer met zalm en roomkaas de andere keer met blikboterhamworst uit augurk en majo
Oooooo lekker dames, ga ze even allemaal opslaan. Ga er morgen al 1 maken die van Devil..... Ik doe ook wel eens rijst koken, jonge kaas in mini stukjes snijden, augurk in mini stukjes, salami in mini stukjes, en door elkaar husselen. Heerlijk.
* Penne * Komkommer in kleine stukjes * Bacon lekker bakken en in kleine stukjes * Pijnboompitten * Fetta * Dressing kan je maken van het vet van de bacon met wat azijn of wat ik ook weleens doe is wat olie gebruiken van de feta. Super simpel en een erg lekkere frisse Pasta salade!
Simpel en heel lekker! Macaroni Tonijn Augurk (kleine stukjes) maïs slasaus (of mayo) Vandaag had ik er nog erwtjes onder gedaan. Heerlijk! Ook met rijst lekker ipv macaroni
Ik maak het vaak met tonijn, ei, specibonen, rood uitje, tomaten en een lekkere dressing. Er staat ook een lekkere in het blad van albert hein met zalm.