Mijn (schoon) zus en ik willen nog graag een dagje/weekendje weg samen met onze moeder maar echt een leuk idee hebben we niet Dus ik dacht laat ik hier eens een balletje opgooien Dus brandt maar los lady's
Een leuke workshop volgen of kijk anders eens op kadopagina.nl Daar staan allemaal uitjes en activiteiten op die je anderen cadeau kunt geven, maar je kunt er natuurlijk ook gewoon lekker ideeën opdoen
Wij doen wel eens een workshop en of een hapje eten met elkaar is altijd erg leuk en gezellig! Een high tea
High tea is altijd leuk Kleuranalyse laten doen en dan lekker lunchen Naar een leuke voorstelling Dagje of weekendje naar een leuke stad, zoals Maastricht of Antwerpen Gewoon lekker uitgebreid uit eten Mijn moeder, mijn zussen en ik hebben trouwens iedere eerste dinsdag van de maand een vrouwenavond. We gaan dan meestal met zijn allen bij iemand thuis lekker samen koken en eten, steeds in een thema. Zo hebben we al gekaasfondued, wijnproeverijen gedaan, Italiaans gekookt, tapas gemaakt, sushi gemaakt, enzv, is ook erg leuk.
Tja ik weet niet wanneer je iets wil doen maar ik ga in december altijd een of meerdere dagen met mijn moeder samen naar een Duitse stad, lekker in de kerststemming komen op de kerstmarkt, shoppen, een leuk museum bezoeken en natuurlijk echte Duitse taart eten
Ik ga binnenkort met mijn moeder en mijn zusje een high tea doen. Hebben we mijn moeder voor haar verjaardag gegeven.
Wij zijn recent naar kreactief geweest in Harderwijk. Vooraf daar een high tea gehad en daarna workshop en dat was echt super!
Mijn zus wil mijn vrijgezellenfeest organiseren als ik trouw. Ik hoop stiekem op een dagje sauna met haar, mijn moeder en een vriendin . Van shoppen met mijn moeder en mijn zus word ik stapelgek.
Volgende maand ga ik met me moeder weekendje weg hartstikke gezellig altijd wat we dan doen is: - shoppen!! - eten /drinken - kletsen En veel lachen