liga

Discussion in 'Voeding' started by Monnie, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monnie

Monnie Lid

Jun 5, 2007
    98
    0
    0
    Hoe geven jullie de liga aan je kind? Onze zoon is bijna 7 maanden. Hij krijgt nog geen brood (ik vind dat doodeng, heb het een keer geprobeerd)

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    halve in zijn handje.

Liga plakt veel meer dan brood!

3. mirwar

mirwar Bekend lid

Apr 22, 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Je kan een ligakoek ook raspen/verkruimelen en dan door een fruithapje heen mengen. Of mengen met wat diksap.

Ik geef Dewi ook gewoon een halve in haar handje maar kan t me voorstellen dat je t eng vindt! Toch kan er weinig mis gaan als je er gewoon bij blijft hoor..

Brood is ook kwestie van oefenen en doorzetten, zo krijgt je kindje sneller door hoe t allemaal werkt!
    Sabbelen op een broodkorstje dan?

4. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ik geef Isis hele kleine stukjes liga. Dus echt superklein, net iets groter dan 'n kruimel :D. Stop ik in haar mondje. Ze vind 't heerlijk.
    Maar ja, wat ze eet is minimaal, vaak maar zo'n 'kwartje'.

5. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    hier ook halve liga ,

hij verslikt zich wel eens ( stopt zoveel mogelijin zijn mond ) maar hij geeft het zelf ook weer op , hij stikt er niet in zeg maar

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    hier ook gewoon in zijn handje. wat verkeerd schiet, komt wel weer terug.heb er hier eigenlijk nooit problemen mee gehad. brood eten ging ook gelijk goed.

Groetjes, Miranda

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Inderdaad een halve in het handje, en als je eerste stap liga hebt smelt die al bij aanraking van speeksel.

tip voor brood: Stop ienimienie stukjes brood in zijn wang, Als jij het vervolgens met zijn tong uit zijn wang krijgt is hij er klaar voor. Krijgt ie het niet uit zijn wang kan hij nog niet genoeg kouwen. Maar gezien zijn leeftijd zal dat best goed gaan.

in het begin deed ik appelstroop op zijn broodje, dat maakte het ook wat natter.

8. Monnie

Monnie Lid

Jun 5, 2007
    98
    0
    0
    Dank je voor de reacties!
    Binnenkort maar eens proberen. Liga verkruimel ik al wel door de fruithap. Maar zo in de hand nog niet.

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook gewoon halve in de hand.

Share This Page