Ik maak hem zo: - Pasta (die gedraaide, geen idee hoe die heten) koken - Augurk (ik denk dat ik zo´n 3-4 stuk gebruik) - 1 Ui - Een glas met doppertjes en worteltjes - Mayo (meestal 1 glas) - Zout, Peper, Paprikapoeder, een heel klein beetje currypoeder, - als je lust een of twee teentjes knoflook Ik doe bijna alles op gevoel en smaak erin. Dat is dus een beetje proeven wat jij dan lekker vind
pasta sla bosuitje in kleine ringen geroosterde pijnboompitten grote garnalen, eerst even bakken natuurlijk chillisaus
typ bovenstaand berichtje op mijn tel, alles netjes onder elkaar... Maar alles staat nu dus naast elkaar. Geen idee waarom...
1 van mijn favoriete salades: Pasta Gemengde sla Tomaat Komkommer Rode ui Gebakken spekkies Geroosterde pijnboompitten Walnoten Blauwe kaas Zelfgemaakte knoflookcroutons Balsamico dressing
Philadelfia sorry heb t bakje nu niet hihi pasta en hamblokjes mmm jammie erg lekker of met zalm beetje rucola ook zo lekker hihi
ohhh lekker allemaal de mijne: penne pasta reepjes gerookte kip kerrysaus annanas uit blik komkommer rozijntjes alles doorelkaar husselen en de kinderen vinden het ook lekker
Deze is bij ons favoriet! Alleen laten wij de bleekselderij weg en voegen nog walnoten en wat honing toe voor nét dat beetje extra! Recept - Farfallesalade met bleekselderij en kip - Albert Heijn