Inlegzolen

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 28 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb nog nooit eerder inlegzolen gebruikt, maar voor mijn nieuwe dr. Martens leek het me wel fijn. Ze zijn namelijk iets te breed en te hoog aan de voorkant. Ik ging naar de schoenmaker voor inlegzolen, hij verkocht me deze voor 18 euro. Nu heb ik er nog geen vijf minuten op gelopen, binnenshuis de trap op en af, een beetje de was opruimen, maar ze frotten al op aan de voorkant. Ze vouwen zich onder mijn tenen, zeg maar. Dat zit helemaal niet fijn. Is dit normaal? Of had de schoenmaker (of ikzelf) ze in de schoen moeten lijmen?

Bekijk bijlage 508381

Bekijk bijlage 508382

2. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    En als ze in je schoenen zitten liggen ze wel plat gewoon?

3. Manque

Manque Niet meer actief

De voorkant nu niet meer nee, ze zijn gevouwen. Het is kurk, dus die vouw gaat er niet meer uit :( snap er niks van, hoe werkt dit normaal gesproken?

4. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Lijkt alsof de zooltjes iets te lang waren voor de schoenen

5. Manque

Manque Niet meer actief

Dus het ligt er niet aan dat ze niet vastgelijmd zijn ofzo? Ze zijn trouwens niet te lang, passen qua lengte goed. Ze vouwen onder mijn tenen. Heb het idee dat ze erg dun en slap zijn. Wat een bedrag voor deze dingen, 18 euro...

6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    als ze goed in je schoen passen gebeurt er helemaal niks mee als je denkt aan vouwen ed..
    het lijkt mij dus dat ze niet goed in je schoenen passen..

7. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Tipje: inlegzolen bij Welkoop. Daar is ook een voetmeetapparaat om te kijken welke zooltjes je nodig hebt

Deel Deze Pagina