trots op vriendlief<3

Discussie in 'De lounge' gestart door prisje22, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    waah ben zo trots op vriendlief:]
    hij heeft al tijdje weer z,n rijbewijs
    en hij wil dus gaan leren voor instructeur:]
    van de week komen de inschrijf papieren binnen en dan gaat die dus leren:}
    ben trots:)

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Leuk! Wens m wel succes met een baan zoeken-eigen rijschool opzetten die hele markt ligt op hun gat.

3. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    klopt maar hij heeft met zijn lesgever over gehad en als hij klaar is mag hij daar komen tot nu toe werkt ze alleen maar ze krijgt steeds meer klanten dus daar is hij welkom:)

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Kijk dat is een fantastische deal, lekker hoor!

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    ja zeker hij loopt nu al te stuiteren dat die er zin in heeft:)
    geef hem groot gelijk iets wat die ook nog leuk vind hihi

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    O dat scheelt ! Wil net zeggen anders is het een hele overstandige keuze :p

7. Cabb

Cabb Niet meer actief

Ik ben dit jaar gestopt na 6 jaar omdat inderdaad de markt op zijn gat ligt. Er zijn tegenwoordig een hoop instructeurs die voor 25 euro per uur of achterlijke groupon acties doen. 200 euro voor 10 rijlessen en examen, waarvan dus 95 voor het cbr, nog een beetje voor de belastingdienst en dan mag je toeleggen op alleen al je brandstofkosten.

Een 1mans zaak zal bijna nooit iemand in dienst nemen, was bij mij ook gezegd toen ik begon met de opleiding maar puntje bij paaltje ging het toch niet door.

8. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    hmm oke zal t straks doorgeven aan vl :) en dan nog maar goed bedenken:]
    voor nu ben k als nog trots haha:p

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Super goed!

10. Cabb

Cabb Niet meer actief

Ohja en het is een beroep dat heel veel rugproblemen geeft. Dus als je een zwakke rug hebt zou ik absoluut aanraden ver bij dat beroep vandaan te blijven. Ik had zelf nooit rugproblemen maar heb chronisch bii de fysio gelopen voor mijn rug. Geef nu geen les meer en mijn klachten zijn een heel stuk minder geworden. Ken heel veel instructeurs met hetzelfde probleem zelfs eentje waar ze wervels vast hebben moeten zetten. Speciale stoelen zijn er wel maar heel erg prijzig en verhelpen het probleem nooit helemaal. Volgens mijn fysio moet je eigenlijk max 3 kwartier achter elkaar zitten in de auto en dan weer een kwartiertje staan/lopen voor je rug. Maarja verkoop dat maar eens tijdens een rijles...

Verder is het werk zelf wel heel leuk maar werd wel scheitziek van leerlingen die na 5 lessen al vragen wanneer ze af mogen rijden en een hoop die op het laatste moment afvellen of helemaal niet afbellen en dan sta je daar weer voor niets. Goed contract deed wonderen samen met lespakketeen vooruit laten betalen, dan kan je de les gewoon in rekening brengen.

11. Cabb

Cabb Niet meer actief

12. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    dankjewel:) hij komt straks thuis laat ik het hem lezen:D

13. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    ik zou dan best willen weten waar ik voor 200 euro 10 rijlessen krijg dan begin ik gelijk!

14. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Maar ontopic.

Goed dat hij dan al een plekje heeft want zoals al.meer gezegd werd het is moeilijk.

15. Cabb

Cabb Niet meer actief

Dat staat er, via Groupon...
    Maar juist doordat leerlingen tegenwoordig alleen maar naar de lesprijs kijken en niet naar de kwaliteit van een rijschool (er rijden bijvoorbeeld heel erg veel onbevoegde rijinstructeurs rond en niemand die het controleert) gaat het fout in de branche.

De meeste rijscholen vragen tussen de 40 of 45 euro per uur, terwijl een gezonde lesprijs zeker 50 euro per uur gevraagd moet worden...

Deel Deze Pagina