WOW kater!

Discussie in 'De lounge' gestart door rjdn12, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

    rjdn12 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    1.810
    1
    0
    Pff, ik ben gister sinds laaange tijd weer eens op stap geweest. Ik had maar een paar glaasjes alcohol maar O wat voel ik hem nu!
    Nu moet ik zo mijn zoontje ophalen en de rest van de dag het hele huis aan kant maken. we zitten namelijk midden in een verbouwing en ik ben gastouder dus alles moet er morgen weer spik en span uitzien. Hoe overleef ik deze dag?!

    Wie heeft er tips om mijn katergevoel te verminderen;)?
     
  2. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.985
    5.817
    113
    Veel drinken ;) en nee dan geen alcohol, hihi.
    Verder geen tips sorry! Succes met overleven!
     
  3. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Gelijk nog een borrel nemen....;)grapje.

    volgens mij kun je er weinig aan doen..paracetamolletje en rustig aan.?
     
  4. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Idd veel vocht, en liefst geen koffie of cola (=cafeine, droogt je alleen maar meer uit, en de kater is tenslotte een soort van "uitdrogingsverschijnsel":p). Vitamientjes, dus lekker wat fruit, wil ook wel eens wat helpen of vette hap, haha...
    Take care! Ik lust 'm anders ook wel hoor, maar mis het nu totaaaaaaal niet.:D
     
  5. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Ik doe met je mee...heb ook een kater maar ja dat komt bij mij wel vaker voor de laatste tijd.
    Ga regelmatig stappen en ja ik drink dan altijd teveel en de zondag heb ik spijt.
    Ik ga vandaag helemaal niks doen, heb al paracetemol ingenomen, zo een warme douche en vanavond op tijd naar bed want ik heb ook maar 3 uurtjes geslapen.

    En een vette hap doet wonderen....ik moet vandaag een vette hap eten anders trek ik het niet hoor!!
    Heb mezelf ook voorgenomen om de komende weken niet weg te gaan dus dan drink ik ook niet. Ben weer even genezen.
    Al zeg ik dat altijd als ik een kater heb...hahaha!
     
  6. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Veeeeel water en een paracetamolletje :)
     
  7. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    veel drinken, goed eten ( gebakken ei ) en aan de gang blijven...van hangen word je alleen maar lam lendiger :D
     
  8. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Omelet maken met tomaat erdoor en dan op brood. En thee drinken met heeeeel veel suiker!

    Dat hielp bij mij heeeel erg goed. Een uurtje later voelde ik me weer prima.
     
  9. rjdn12

    rjdn12 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    1.810
    1
    0
    Bedankt dames! Ik heb net mijn zoontje opgehaald en daar met moeite een kop koffie naar binnen gekregen. Haha had ik dus beter niet kunnen doen. Zo maar lekker een kop thee met veeel suiker;) Aan vet eten moet ik op dit moment ook niet denken. Jeetje, dit heb ik lang niet meer zo gehad.
     
  10. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Geloof me vet eten doet wonderen...haha!
    Ik snak altijd naar een vette hap dan, dus vandaag wordt het ook patat!! Jammie kijk er al naar uit. haha!
     
  11. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja ik ging ook bijna over mijn nek toen ik die omelet voor me had staan, maar het helpt echt geweldig goed!
     
  12. rjdn12

    rjdn12 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    1.810
    1
    0
    Hm, ik heb mijn broertje er al op uit gestuurd;)
     
  13. augustus

    augustus Niet meer actief

    Vette hap en een alka seltzer :p
     
  14. rjdn12

    rjdn12 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    1.810
    1
    0
    Haha. Een wat?
     
  15. Sjaam

    Sjaam Fanatiek lid

    18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    De aller, aller aller beste tip sinds tijden voor een kater is voordat je, na het drinken, naar je bed gaat een flesje Aquarius of AA en een ander sportdrankje drinken. De eigenschap hiervan is zout en vocht vansthouden tijdens het sporten.
    Als ik dit drink voor het slapen gaan, een heel flesje, word ik gegarandeerd zonder hoofdpijn wakker.

    Ik zou zeggen, het is het proberen waard!!!!!
     
  16. augustus

    augustus Niet meer actief

    Merk pijnstiller ;)
     
  17. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Biertje drinken en daarna over tot de orde van de dag, werkt prima!
     
  18. tulip

    tulip Niet meer actief

    toen ik in mn staptijd zat, dronk ik voor ik ging slapen 2 glazen water en je merkt niks de volgende ochtend.
     
  19. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dat ik nog thuis woonde en dus regelmatig ging stappen zorgde ik er tijdens het stappen altijd voor dat ik 1-1/1-2 dronk.Dus voor elk glas (of 2glazen)alcohol een glas cola/water.Maar daar heb je nu niets meer aan.

    s'ochtenbds werd ik wakker en nam ik soep (hadden we altijd in het weekend) met lekker wat maggi erin. Flink wat drinken. En dan s'avonds een vette hap. Gegarandeerd succes;)
     
  20. rjdn12

    rjdn12 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    1.810
    1
    0
    Nou ik heb mijn dag overleefd. Mijn kater is zo goed als verdwenen en het hele huis is aan kant. Dat had ik vanochtend niet gedacht:p
     

Deel Deze Pagina