Ik heb zo'n last van mn maag/slokdarm. Het doet hevig pijn op mn borstbeen en tussen mn schouderbladen. Heb het wel eens vaker maar het is nu zo erg dat zelfs mn nek er zeer van doet en ik er beroerd van ben. Al tennies en melk geprobeerd maar niks helpt. Ik word er gek van
weet je zeker dat het van je maag is? Ik weet het niet uit eigen ervaring, maar ik heb wel eens gehoord dat soja vla goed werkt..
Zou toch eens naar de huisarts gaan. Rook je? Verergeren de klachten als je bepaalde voedingsmiddelen hebt gegeten? Misschien even een tijdje niets eten en drinken, zodat je maag rust krijgt. Maar nogmaals, ga naar de huisarts. Die kan verder onderzoek (laten) doen.
Je zou misschien nog Gaviscon kunnen proberen. Dit heb je in pilvorm en vloeibare vorm. Anders even contact opnemen met je huisarts. Dan is er misschien wat anders aan de hand...
Zowieso ff naar dokter gaan en bij mij werkt cola maar dat zal wel een raar advies zijn maar bij mij werkt het....
Ik heb ook ook precies wat jij beschrijft. Ik heb een maagonderzoek gehad en blijk een middenrifbreuk te hebben. Dat komt vaak voor maar in combinatie met stress kun je daar behoorlijk last van hebben. Bij mij helpt het als ik gexond en niet te veel eet. Ik heb ook maagtabletten van de arts gekregen naar dat verergerde na verloop van tijd dus mee gestopt. Nu heb ik nog steeds last van mn maag maar het helpt bij mij als ik steeds kleine beetjes eet. Hap vanillevla of 2 rennies. Sterkte ermee!
Naar de huisarts die kan je omeprazol voorschrijven mits het echt maagzuur is! Dit moet je wel consequent slikken voor langere tijd...
niet zelf dokteren en morgen de huisarts even bellen. het kan je maag zijn maar deze symptomen zie je ook bij andere "ziektens". bij hartklachten kan je deze klachten namelijk ook hebben.
Zag de tip al voorbij komen. Omeprazol gebruiken. Geen pittige kruiden Zure vruchten Koolzuurhoudende frisdrank. Dit helpt mij goed!