mijn dohter heeft 1 week in 50 gezeten maar 56 ging ook wel al was het net te groot. daarna ongeveer 6wk 56. zij was 46cm en 3160gr zoonlief heeft 1 week in 44 gezeten en zit nu in 50. hij was 44cm en 2740gr
Dochter was 2890 gram en ca 48cm bij 42.1 wk. Ik had alleen maat 50/56 en dat was haar veel te groot. Ze had echt mt50 nodig en heeft gelukkig wat gekregen van visite. Prenatal valt wel klein, want daarvan pastte mt56 wel. Dus misschien dat de verkoopster het daarom zei. V&D, Zeeman, Esprit valt heel groot. Dochter heeft heel lang in mt50 gezeten. Ze doet met alle maten lang en zit nu met 18 maanden in 74 broekjes en 74/80 van shirts.
Nog geen ervaring hier, maar volgens mij hangt het ontzettend van het merk af. Ik heb kleertjes in maat 50, 50/56 en 56 gekocht en sommige pakjes in maat 56 zijn even groot (of soms zelfs kleiner) als die in maat 50... Ons kindje wordt op 8 pond geschat en ik zie het wel hoor...... kleertjes zijn zo bijgehaald!
mijn oudste was bij de geboorte 4120gram en 50 cm en de jongste was 4265 en 49 cm ze hebben allebei maatje 50 niet aan kunnen hebben
Ik ben denk ik ook een uitzondering want ons kindje woog 4500 gram bij de geboorte en 55 cm. lang en kon meteen maat 56 aan..
Kyana was uhm 49 cm en 3420 gram en had gewoon maatje 50 aan, ook spullen van 56 die ik dan omsloeg hoor... ken je die pakjes "made with love" van de prenatal, die had ze in de eerse week gekregen in maatje 56, hefet ze heel lang aangehad {later als pyama} maar waren in het begin erg ruim
Jemig, als ik zo lees zijn er nog een hoop baby's die maatje 50 hebben aangehad. Dan moet ik maar eens wat bijhalen, heb maar 2 truitjes en 2 broekjes van maatje 50.
sjanie nee joh niet bijhalen hoor... 56 kan ook wel, zeker sommige merken. ik zou kindje maar eerst geboren laten worden, er is nog snel genoeg wat bijgehaald!
Bedankt meiden! Nou ik heb al best wat maat 56 (stuk of 7 truitjes en broekjes) en van maat 50 nu 3 broekjes en 4 truitjes, ik denk dat ik er nog één broekje in maat 50 bijkoop en het dan zo laat, dan kan ik altijd nog via internet bijbestellen als maat 50 ruim blijkt te zitten. van rompertjes heb ik van maat 50 nu 9 stuks en maat 56 ook 9 stuks. Lijkt me voorlopig wel even genoeg.
Tess heeft maatje 44 gehad en dit moest zeker de 1e maand nog omgerold worden, vanaf dat ze 10 weken was kon ze in 50 en vanaf 4 maand ging ze naar combimaat 50-56. (nu heeft ze 62-68 )
hahahaha moet altijd zo om jou lachen volgens mij heb jij echt een beer van een knul die de oren van je kop afvreet hahahaha
Mijn zoontje was 3970gram en 54 cm. Hij heeft nog maat 50 aangehad, maar alleen de ruim vallende. Die net zo groot waren als maat 56 van een ander merk. De meeste dingen in de kast waren 50/56 of 56..
Nikki was 2610 gram, een minimensje dus Maar de pakjes van prenatal pasten gelijk alleen de mouwtjes moesten een klein slagje om geslagen
Levi past gewoon in 50 en doordat hij in de eerste 3 dagen 10% afviel heeft hij nog heel lang in 50 gepast
je hebt er hopelijk niet veel aan. Mijn dochter is geboren met 34+4. Ze woog 1990 gram en maat 44 was eigelijk al te groot. Ze heeft nu met 2 en een halve week maat 44/50.