Mijn dochter was 47,5 cm bij de geboorte. Ze kan nu net sinds een week maatje 56 aan. Sommige maat 56 zijn nog te groot.
hier ook nog geen ervaring. Begrijp ik hieruit dat maat 50 van prenatal best veel gedragen en lang gedragen kan worden?
Nee dat is inderdaad niet waar. Mijn zoontje was 52cm en 3,6 kilo, dus zeker niet klein. En hij heeft nog minstens een maand 50 gedragen.
Thije was bij zn geboorte 3980 gram en minstens 52 cm. Het lag heel erg aan het merk welke maat hij had. Hij heeft van diverse merken nog wel een week of 2 maat 50 gedragen. Inmiddels zijn we alweer toe aan maat 74.
Nova was bijna een maand te vroeg. 2780 gram en had in maar 44 gepast. Dit heeft ze niet aan gehad hoor. Ze heeft maar 50 wel heel lang aan gehad. 56 maar heel kort.
Mij adviseerden ze ook in verschillende kledingswinkels om geen maatje 50 te kopen als eerste pakjes omdat vele kindjes er niet in passen. Maar nu ik dit lees begin ik toch wel te twijfelen om enkele pakjes maat 50 te halen. Onze baby wordt geschat op zo'n 2.7 kg een kleintje dus, en ik vrees dat een pasgeboren baby zal zwemmen in maatje 56, lijkt mij nergens naar.
fae was 3870 gram en heeft zo'n week of 3 in maat 50 gepast. Dat paste gewoon netjes, mt 56 moest omgeslagen worden. Erg jammer van de eerste foto's vind ik dat, vooral als het niet echt nodig is.
Finn heeft gelijk vanaf zn geboorte maat 56 aangehad... Er was 1 shirt in maat 50 die hij paste...de rompertjes waren ook al krap... Hij was 4200 gram en 52cm lang
Ik zou zeker wel 1 of 2 maatjes 50 halen hoor. Mocht je er meer nodig hebben, heb je het zo bijgekocht
Mijn zoontje woog 3120 gram en was 49 cm, hij heeft maat 50 best een tijdje aan gehad. Hij is nog steeds klein, nu met 21 maanden draagt hij nog steeds maat 80. Mijn dochtertje heeft nu ook maat 50 aan, het zit nog ruim. Ze woog 3320 gram en is 51 cm.
Onze dochter was 4765 gr en 50 cm, en ze heeft zeker een week of 5 in mt 50 gezeten, maar heel kort in 56 en snel in mt 62
mijn dochter was 45 cm bij de geboorte en haar eerste pakje was maatje 38 ,maat 44 was dr eigenlijk nog te groot
Hij heeft de meeste kleertjes maat 50 een week of 3-4 aangehad, geloof ik. Hij woog 3800 gram, iets meer dan gemiddeld dus. Maar het ene kledingstuk is het andere niet; de verschillen zijn groot ook al is het zogenaamd dezelfde maat.
Onze dochter is geboren met 3330 gram en 49 cm. Maat 50 van Prenatal paste wel, maar maatje 50 van bijv. de Hema en Hans Textiel was veeel te groot. Nu is ze ruim 2 maanden, weegt 5460 gram en is 57 cm en nu heeft ze nog steeds maatje 50 aan en van sommige winkels maat 56. De maten verschillen echt enorm per winkel!
zoontje heeft 1e week maat 44 aangehad (2740gr/44cm) en zit nu in maatje 50. dochter heeft 1 week 50 gedragen en zat heel lang in 56 (3169gr/46cm)
Liam was met de geboort 50 cm en woog 3400 gr en zat gelijk in 56,, na 1 maand 62 en met 2 maand zat hij in 68,, nu nog steeds 68 hij lijkt groter dan hij is,, grove bouw Liefsz
Justin woog 3350 en was 51 cm en maat 50 zat erg ruim! Binnen 2 weken zat dit lekker strak en hij zat dan ook al erg snel in maatje 56!