pasvorm simply dry vs. baby dry.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door merah, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Voor de jongste had ik onlangs twee pakken oampers simply dry gekocht.
    In de aanbieding, je kent dat wel.
    Nu viel me al snel op dat ik de simply dry veel vaker moest verschonen. Hij absorbeert duidelijk minder, maar ja, dat is misschien ook niet raar, gezien de prijs.
    Inmiddels erger ik me dood aan die dingen, want als dochterlief heeft gepoept kan ik niet alleen de luier, maar ook gelijk haar romper en broek verschonen.
    Kan het aan de pasvorm liggen, dat deze luier niet bevalt? Het lekt voornamelijk bij de beentjes...

Heeft er iemand ervaring mee dat de pasvorm van simply dry echt anders is dan baby dry?
    En wat betreft grootte, is een nummer 3 simply dry net zo groot als een nummer 3 baby dry?

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Zeker weten doe je het niet. Waarom koop je niet gewoon baby dry dan? Hou je de overgebleven luiers voor momenten dat ze maar even kort een luier aan hoeven.

3. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik had ook 3 pakken simply dry gehaald en merk ook dat ze veel minder absorberen.
    Baby dry vind ik wel goed, en het lekt ook niet.

Je hebt ook activfit daar had ik een keer 2 luiers van uit zo een doods, de leken mij ook goed.

4. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

De pasvorm is niet echt anders, maar je haalt die vlapjes in de gehele lengte van de luier wel open tog.
    Misschien dat het daarom lekt.

Denk niet dat ik het goed uitleg, maar je begrijp me vast.
    Bij de simplys zijn ze groen gekleurd als t goed is.

Verder is t altijd wel uitproberen.

5. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik heb juist alleen maar goede ervaringen met die luier. Ja, je verschoont wat vaker, maar mijn zoon heeft nog nooit luieruitslag gehad en naar mijn mening ontstaat dat ook doordat die kleintjes te lang met een natte broek lopen.

En die poepluier die dat rompertje vervuilt; daar had geen enkele luier het tegen gered.

Ik vind de luiers erg fijn. Ze zijn wat lichter, mijn zoontje kan goed bewegen en de prijs is ook fijn.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dat geen enkele luier het redt tegen een poepluier???
    Lijkt me toch dat ze daar oa voor bedoeld zijn.
    Bij mijn oudste nooit problemen gehad, dus daarom mijn vraag, of het met de pasvorm te maken kan hebben.
    Bij dochter altijd babydry gehad.
    Dus of babydry is beter, of mijn jongste heeft andere billen en speelt de pasvorm dus mee.

7. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Los van de pasvorm, vinden jullie de baby dry ook niet snel ruiken? Als mijn dochter erin geplast heeft, en ze heeft hem nog niet zolang om dan vind ik er een ontzettende urinegeur aanzitten. Dat had ik bij de New Born en kruidvat luiers niet.

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik hoor er wel meer vrouwen over, maar het is me bij de oudste eigenlijk nooit opgevallen. Ik zal er eens op letten als ik straks (toch maar) bangert ga proberen bij de jongste.

Deel Deze Pagina