Het duurt nog even, maar ik zit alvast na te denken over mijn dochter haar 1e verjaardag. Wat zal een leuk zijn om haar te geven. Ik zie door de bomen het bos niet meer.....
hier precies het zelfde dus ik lees even mee.. wij denken aan een 3wieler, of een leuke schommel voor in de tuin..
Houten spiraal (ikea heeft hem voor 7), poppen, ballenbrug, alles van little people, hobbelpaard, boekjes. Dat waren de successtukken hier vorige week. En ze spelen elke dag met alles; doen een rondje haha. Oh en wij hebben ze zelf een smarttrike gegeven: ook succes
Hier krijgt ze een driewieler of een smarttrike, de driewieler die mijn zoontje had is kapot. Zat verder ook nog aan een loopwagentje of poppenwagen te denken. Verder ben ik ook nog inspiratieloos, wanneer komen die grote speelgoedboeken weer uit?
Wij hebben onze dochter zelf een little people vliegtuig gegeven (van marktplaats) en een gegraveerd rvs besteksetje. Verder hebben wij gehad: driewieler, eerste schoentjes, schommel, loopauto, zandbak, kleurboek+potloden, boek, zandbakspulletjes en verder nog wat kleine dingetjes.
Wij hebben de garage, schoolbus en een huisje; de bus en garage met autootjes zijn het grootste succes. Ik speelde vroeger ook veel met auto's
Onze dochter had voor haar eerste verjaardag van ons en mijn ouders een Wishbonebike. Verder duplo, Little People, knuffels, een pop, boekjes (en nog meer, maar dat weet ik niet meer). Ons zoontje heeft voor zijn eerste verjaardag gekregen (tot nu toe, vieren zijn verjaardag voor de meeste mensen eind september, tegelijk met dochter): garage van little people, toet-toet vliegveld, smartmax en duplo. Vooral de smartmax en het vliegveld (of nouja, het vliegtuigje/autootje) vallen in de smaak, zowel bij zoon als bij dochter.