Cadeau 1e verjaardag....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Djingo, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djingo

Djingo Niet meer actief

Het duurt nog even, maar ik zit alvast na te denken over mijn dochter haar 1e verjaardag.
    Wat zal een leuk zijn om haar te geven. Ik zie door de bomen het bos niet meer.....

2. AlwaysHappy

AlwaysHappy Niet meer actief

hier precies het zelfde dus ik lees even mee..

wij denken aan een 3wieler, of een leuke schommel voor in de tuin..

3. Valora

Valora Niet meer actief

Wij gaan voor de toet toet garage. :)

4. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Houten spiraal (ikea heeft hem voor €7), poppen, ballenbrug, alles van little people, hobbelpaard, boekjes.

Dat waren de successtukken hier vorige week. En ze spelen elke dag met alles; doen een rondje haha.

Oh en wij hebben ze zelf een smarttrike gegeven: ook succes:D

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.540
    14.063
    113
    Vrouw
    Hier krijgt ze een driewieler of een smarttrike, de driewieler die mijn zoontje had is kapot.
    Zat verder ook nog aan een loopwagentje of poppenwagen te denken. Verder ben ik ook nog inspiratieloos, wanneer komen die grote speelgoedboeken weer uit?

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij hebben onze dochter zelf een little people vliegtuig gegeven (van marktplaats) en een gegraveerd rvs besteksetje. Verder hebben wij gehad: driewieler, eerste schoentjes, schommel, loopauto, zandbak, kleurboek+potloden, boek, zandbakspulletjes en verder nog wat kleine dingetjes.

7. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    little people :)

8. Djingo

Djingo Niet meer actief

Little people heb ik aan zitten denken. Wat zal dan in de smaak vallen voor een meisje?

9. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Wij hebben de garage, schoolbus en een huisje; de bus en garage met autootjes zijn het grootste succes.

Ik speelde vroeger ook veel met auto's:D

10. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik zit te denken aan zo'n speeltafel van chicco. Schijnt dat kinderen die helemaal geweldig vinden.

11. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    wij kopen voor onze vent een toet toet auto garage :)

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Onze dochter had voor haar eerste verjaardag van ons en mijn ouders een Wishbonebike. Verder duplo, Little People, knuffels, een pop, boekjes (en nog meer, maar dat weet ik niet meer).

Ons zoontje heeft voor zijn eerste verjaardag gekregen (tot nu toe, vieren zijn verjaardag voor de meeste mensen eind september, tegelijk met dochter): garage van little people, toet-toet vliegveld, smartmax en duplo. Vooral de smartmax en het vliegveld (of nouja, het vliegtuigje/autootje) vallen in de smaak, zowel bij zoon als bij dochter.

13. Storm

Storm Niet meer actief

Nijntje verstoppertje spelen, toet toet auto garage (ook voor meisjes), blokken, loopkar.

Deel Deze Pagina