Verkoudheid en extra vitamine's

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kiera, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje.
    Sinds gisteren heb ik onwijs veel last van mijn keel en ben ik erg verkouden. Nou weet ik dat honing/thee, waterijs wonderen kan doen. Maar moet ik ook nog opletten als ik iets voor mijn neus haal? Ben nog niet ervoor naar de winkel geweest, maar gebruikte altijd neusspray van de apotheek. Kan het natuurlijk ook aan de apotheek zelf vragen, maar het is er altijd zo super druk. Duurt vaak lang voor je wordt geholpen en heb geen zin om daar voor Jan met de korte achternaam te staan.

Ook slik ik op dit moment wel extra vitamines van de kruidvat. Vitaal zwanger. Dit omdat ik zeker wil weten dat ik alles wel binnen krijg. Aangezien ik nu af en toe echt een muts ben met eten. Voordat ik zwanger was slikte ik ook altijd multivitamine. Ik moet zeggen nu ik vakantie heb laat ik zoals altijd het fruit weer staan. Ik weet het is slecht. Moet me er maar weer eens toe zetten.

2. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Heb net de apotheek gebeld. Zoutoplossing mag ik gebruiken. Maar naar mijn weten had ik daar altijd bloedneuzen van. Iemand nog een goede hint??

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Je mag ook Otrivin Baby gebruiken.

4. henriette

henriette Actief lid

12 okt 2010
    244
    1
    18
    NULL
    NULL
    ui onder je bed leggen bij het slapen gaan. Stomen.

Deel Deze Pagina