Paarse vlekjes.....?!

Discussion in 'Gezondheid' started by Juffie26, Dec 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik ontdekte net op mijn bovenbeen kleine paarse vlekjes....? Doen geen pijn, een zijn niet dik of zo. Ziet er alleen zo vreemd uit die kleine paarse vlekjes....
    Iemand die dit herkent toevallig? :(

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Striae? Kan heel goed als vlekjes, streepjes, rondjes etc

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ja kan dat? Ik heb werkelijk geen idee, ziet alleen beetje vreemd uit, heb niet het idee dat mijn benen dikker zijn geworden....
    Zal morgen mijn vk eens bellen.....

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Klinkt gewoon als striae!

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Spider naevus/spinnekop, rood spinnetje op huid: verwijderen | Mens en Gezondheid: Aandoeningen

Kijk hier eens op...staat ook een plaatje bij...is volkomen normaal tijdens de zwangerschap...

Ik heb ook een zwangerschapsboek staan veel dingen in uitgelegd was wellicht voor jou ook erg handig geweest :D

Je bent gewoon een normale zwangere :D

Maar doe jij iedere dag een volledige medische check van jezelf hihihi...

Succes meid maar ik denk dat je hè echt niet druk hoeft te maken...
    Ga nou eens genieten mutsefluts :D

Dikke knuf

6. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wilde dus net een nieuw forum beginnen met precies deze vraag. Ik heb soort rode streepjes op mijn benen. Ging er eerst vanuit dat het striemen waren. Maar kwam er na het insmeren en masseren van mijn benen achter dat ze daarvaan enkele minuut verdwijnen en vervolgens weer terug komen. Wwet niet of iemand van jullie dit bij striemen geprobeerd heeft maar dan kan je masseren tot je een ons weegt thats not going to happend. Ging er dus maae vanuit dat het spatadderen waren maar heb plaatjes gezocht en het lijkt er totaal niet op. Ze zijn namelijk rood en je voelt ze niet en niet blauw en opgezet zoals een spatadder. Dat van die spinnenkop lijkt er dus meer op. Dat vind ik dan wat denken jullie?
    Liefs bibi

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Bij mij lijkt het niet op die spinnenkop, echt een mini blauwe plek zeg maar.....is niet rood en geen adertjes echt een vlekje egaal van kleur.
    Heb geen medische check-up gedaan hoor maar viel me ineens op toen ik mijn pyama ging aan doen gisteravond.

8. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mischien een beginnende spatader. Of door de druk op je benen dat er een adertje wat beurs is? Zou het eigenlijk verder niet weten. Lastig zulke dingen als het bij je vk controle er nog zit zou ik het gewoon even vragen. Ik moet donderdag en ga het ook maar eens vragen van die strepen op mijn benen. Waarneer moet jij weer?

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik moet volgende week dinsdag weer.
    Was gisteren net geweest maar toen had ik ze nog niet ontdekt.
    Ben benieuwd wat de vk tegen je zegt.

Share This Page