Goedemorgen dames, Ik zit met een probleempje, ik ben namelijk verliefd geworden op een hele goede vriendin haar man, ze hebben trouwens juist een babytje op de wereld gezet samen. Ikzelf heb een vriend en een zoon die bijna 1,5 is. Niemand weet hiervan, het vreet aan me vanbinnen. Ben echt smoorverliefd op hem, maar hij is natuurlijk onbereikbaar. Moet ik het gewoon laten overgaan, mijn vriend er iets van zeggen? ik weet echt niet meer wat te doen. Wat zouden jullie doen?
Ik zou het nog even voor mezelf houden, misschien waait het wel over. Je kan proberen die vriend wat minder vaak te zien misschien?
De eerste vraag die eigelijk meteen in me op komt is, is de man van je vriendin gelukkig met zijn vrouw? Heeft hij je ook maar enig idee gegeven dat hij jou ook ziet zitten? Want als dat niet zo is, dan zou ik er niks mee doen. Misschien is het maar een bevlieging? En is het het niet waard om zoveel levens om ver te gooien. Er zijn natuurlijk ook kinderen in het spel.
Ik zou er helemaal niets mee doen richting die man van je vriendin (waar je dus verliefd op bent). Ik ben persoonlijk van mening dat als je weet dat iemand een relatie heeft je daar niet tussen gaat zitten, dus niet stoken in een (goed) huwelijk. Verder moet je denk ik na gaan denken over je eigen relatie. Houd je nog van je eigen man/vriend, zo nee, wat mis je in de realtie, ben je bereid eraan te werken. En ik zou idd zoals Jewe ook al zegt het contact met die andere man proberen te vermijden.
nee, ik was absoluut niet van plan om die relatie kapot te maken, zo ben ik niet, hij is gelukkig bij zijn vrouw en wil ook onze vriendschap niet op het spel zetten. wat mijn eigen relatie betreft kwam "het werken aan" alleen maar van mijn kant en dat ben ik beu, ik stond open om verliefd te worden, maar ik ga er niks verder mee doen. dank je wel voor jullie reacties!
ik denk dat verliefd worden menselijk is... maar hoe je er nu mee omgaat maakt het verschil. Als jij al zegt dat je die relatie niet kapot wil maken dan ga je er dus ook niks mee doen... als ik lees dat je het werken aan je relatie beu bent om dit zelf te doen dan zou ik jou man eens confronteren met het feit dat je de relatie niet meer ziet zitten! en misschien wel een tipje van de sluier oplichten door hem duidelijk t emaken dat er mannen zijn die mee rgevoel bij jou oproepen? misschien open je dan zijn ogen? suc6 met zoiets moeilijks
Meid,werk er samen met je vriend aan. Zoals je zegt,je stond er open voor en toevallig ben je verliefd geworden op die vriend van jullie,voor hetzelfde geld was je verliefd geworden op je buurman. Dit is een verliefdheid die snel weer over gaat,je mist iets bij je vriend en denkt dat je het bij een ander wel kan vinden. Maar ja,het gras is altijd groener aan de overkant. Laat het over waaien en concentreer je op je eigen vriend en jullie kindje,want je mist pas iets als je het niet meer hebt. Je vriend hoeft dit ook niet te weten,daar maak je dingen alleen maar erger mee. Zoek wat minder contact met de man op wie je verliefd bent en je zult zien dat het snel weer over is.
Je word natuurlijk niet zomaar op iemand anders verliefd als het in je eigen relatie goed zit. Dat is best logisch als je het mij vraagt... Maak je vriend goed duidelijk dat je iets mist en jullie relatie, en vooral wat je precies mist. Mannen blijven aparte figuren, je moet ze tot in de de details vertellen wat het proleem is en hoe ze het moeten oplossen anders zal 99%van de mannen het niet snappen En probeer die ander gewoon te vergeten, zolang er niks wederzijds zit is het niet eens de moeite waard om stappen te ondernemen!
Christy, In 1 zin, voorlopig afstand nemen meis, heb precies hetzelfde meegemaakt, alleen was het hier wederzijds.
Ik sluit me bij de gegeven antwoorden aan gewoon voor jezelf houden en er achter zien te komen wat je nu eigenlijk mist in je relatie en er daar met je vriend over praten misschien komen jullie er wel uit want er zijn ook kids in het spel
HIer ook al een keer meegemaakt, heb me vrien nooit iets verteld, alelen ik ging wel actie ondernemen, zag die jongen bijna niet meer, en ging wat meer dingen met me vriend samen doen, om weer op de juiste verliefd te worden, dat hielp enorm.