Ik mag het helaas niet (zoveel als ik eigenlijk wil ) hebben, maar dat komt door zwanerschapsdiabetes... Voor de rest zou ik er gewoon van genieten...
Pff ff serieus... Er komen hier steeds gekkere dingen Patat is gewoon een aardappel.. Ik denk zomaar dat je dat wel overleefd Hou je gewoon aan de normal dingen, geen vavuum verpakte vis, geen rauwmelkse kazen, geen rauw vlees en geen rauw ei En voor de rest kan je alles eten Je bent gewoon 'maar' zwanger hoor
'Waarom niet?!' Zou ik zeggen. Al dat spastische gedoe rond zwanger zijn... pffff. Tuurlijk moet je op een paar dingen letten, maar verder is zwanger zijn geen ziekte of zo hoor!!!
sorry, maar patat is toch gewoon gefituurde aardappel?! Zou niet weten waarom het niet zou mogen... Ik zou bijna zeggen: de vragen m.b.t. wat wel en niet mag moeten niet absurder gaan worden hier. Even lezen op de site van www.voedingscentrum.nl of een goed informatieboekje over zwangerschap doet wonderen!
Hihi... Ik heb met 8 maanden zwangerschap om half elf 's avonds nog patat gegeten, gehaald door mijn man! Pfff... ik krijg nu alweer trek! Gewoon doen hoor, tenzij je dit niet wordt aangeraden door arts of vk. Enne: er dan ook nog eens heeeeeeeeeeeel erg van genieten!!!! Grtz
heb het mn vorige zwangerschap veel gegeten en heb een super gezond binkie van nu 2 haha dus eh Eet smakelijk!!!
Veeeel kruiden! Kan niet zonder mijn extra hete mango chutney, komijn, gember, knoflook etc!! Zelfs op mijn broodje kaas hihi
Het zal wel te maken hebben met transvetten. Dat zijn vetten die in een chemisch proces zijn bewerkt en zorgen voor de knapperige smaak aan koek en chips bijvoorbeeld. Bij patat kan ik me dat niet voorstellen eigenlijk... Ik pik hier toch gewoon minstens één keer per week frituur met vriendlief. Transvetten zijn volgens mij moeilijk afbreekbaar voor ons lichaam en daarmee belastender. Ik heb er wel eens op gelet en op het eigen merk van Albert Heijn staat vermeld of en hoeveel er in zit. Mocht je nou héél veel darmklachten hebben dan wil een arts daar nog wel eens advies over geven. Maar goed. Bovenstaande kennis zit in mijn hoofd (ik heb ooit advies gekregen om er op te letten) en verder doe ik er eigenlijk niets mee Ik zou me echt niet te druk maken. Op internet krijg je overal een enge ziekte van. Dan zou ik ook maar niet meer zwanger worden, want oh jee... Lekker genieten.
Heerlijk. Lekker van genieten!! In mijn eerste zwangerschap, had ik veel zin in de mcdonalds. Zoon is geboren met gewicht van 7 pond met 39 weken en 5 dagen. Ik zelf ben maar 7 kilo gegroeid in de zwangerschap.. Deze zwangerschap, moet ik er niet aan denken..Wel zin in vis..Ik maak wel zelf patat uit de oven..maar verder nee niet echt..
Ik at ook graag patatjes en frietjes tijdens de zwangerschap van mijn eerste. Ze woog een mooie 3450gr, 54cm lang en kreeg meteen 3x 10 aan apgar. Niks te klagen dus. Deze keer heb ik het nietzo op aardappels.
Haha.. Ik at het elke week wel! Soms wel 2 keer in de week.. Enne, ik ben bevallen met 37.2 weken en mevrouw was toen 3500 gram! Niks laag geboortegewicht.
Ohjeeee ik heb gisteren patat gehad MET zout en OOK NOG May Heb ik mijn baby nu vergiftigd??? het was zooooo lekker
Ik steur me er eigenlijk niet zo aan over wat je wel en niet mag eten tijdens de zwangerschap. Als het aan het internet ligt mag je bijna niets meer eten. Natuurlijk eet ik geen rauwe producten. Wat betreft zout mag ik voorlopig nog raak strooien omdat ik een te lage bloeddruk heb. Ik zou zeggen: Gewoon lekker een patatje eten! En hier het liefst met een lekker frikandelletje speciaal