Hier eet ze gewoon mee hoor 1 x in de 2 weken eten we patat. Ze krijgt er dan kipfingers bij en om saus vraagt ze nog niet 8).
mijn dochtertje heeft nooit een bord friet gehad ze moet ook nog 1 worden , als wij friet eten dan krijgt ze een potje olvarit en dan krijgt ze daarna 1 a 2 steeltjes ze vind t wel lekker want ze propt t in een x naar binnen hihi
nou als hij genoeg tanden heeft mag hij het best eten hoor niet elke week maar 2x per maand ofzo... kijk wij hebben 2 culturen thuis en de engelse is gewoon eet alles. wat je kan verzinnen en wat wij eten en de oh zo degelijke nederlandse. versie je mag niks geen zoet geen vet enz . mijn kleine man eet nu ook regelmatig chocola en chips.. ik was er eerst heel fel op tegen maar nu..fuck it.. hij moet ook volle producten hebben van de ka en cb omdat hij te licht is.. dus zoet beleg op brood is hier ook dagelijkse kost (ook hartig hoor).. zelfs baked beans met tomaten saus.. dit is zijn favoriet.. dus als hij frietjes gaat eten gewoon lekker vd snackbar want ovenfriet vind ik niet te vreten
Vigo eet wel patat met ons mee, maar meestal krijgt hij als hoofdmaaltijd wat anders met wat patatjes erbij. Hij vindt het heerlijk, en tenslotte is het gewoon aardappel hè.
M kreeg toen wel friet al wij dat aten: zonder zout en daarnaast gewoon groenten (net als wij) en een vegaburger oid. Meestal eten we er snijbonen bij en daarvan eet ze meer dan van dr patat (met ketshup maar dat is pas iets van de laatste maanden)
Tot nu toe heeft hij 1x patatjes gegeten en een paar stukjes frikadel. Heerlijk vond hij het. Wij eten bijna nooit patat en de keer dat we het eten, eet hij lekker mee.
Mijn dochtertje eet al patat mee vanaf haar eerste jaar. Zonder zout met appelmoes en meestal een stukje frikandel,knakworst of kipnuggets Gaan we uiteten dan eet ze eerst thuis een prakje en als wij dan gaan eten dan eet ze nog wat stokbrood of iets van de salade zoals tomaat of komkommer.
Hier een meisje wat ook met ons een paar frietjes mee-eet maar wel eerst een potje krijgt. Meestal geef ik het potje als we frietjes aan het eten zijn want anders wil ze er teveel. Als ze het potje op heeft krijgt ze nog een paar frietjes en een heel klein stukje fricandel. Ze vind het heerlijk.
Als wij patat eten, mag ze ook wel een paar patatjes, maar ze eet eigenlijk nooit patat als maaltijd. Dat is tot nu toe 1 keer uit nood gebeurd, maar toen heeft ze ook maar max 10 patatjes gegeten. Ze vindt het wel heeeel lekker, maar daarom eten we het niet zo vaak
Onze zoon van 3,5 jaar eet lekker patat met ons mee (met kipvingertjes erbij). Onze jongste krijgt een patatje in zijn handje en smult zo ook een beetje mee.
Hier eentje die geen friet lust, maar ik vind dat het vanaf 1 jaar zeker kan. Als wij friet eten, dan krijgt meisje wel een frikandel, dat vind ze wel lekker en een blikje erwtjes en worteltjes.
Ja zoon lief eet altijd patat mee en gewoon zijn maaltijd met fricandel en soms met wat groente er bij. maar ja hij is dan al 9 bijna tien. dochterlief krijgt nu al af en toe een paar stukjes vind ze heeeeeerlijk. En zo gek brood vind ze bahhh en patat jammmie haha. En dat zijn ook stukjes en o ja ze heeft nog niet een tandje. En fricandel vind ze ook al heerlijk kortom ze eet bijna voledig met de pot mee. Wel alles bijna geen zout. Haar patat haal ik het zout af.
Wij word er ook gewoon meegegeten als we patat eten, denk dat ze een stuk of 5 patatjes eet en wat stukjes frikandel. En dan wel als maaltijd.
hier eet hij ook patatjes met ons mee sinds twee maand. hij eet het wel als gewoon eten. met appelmoes. en een flinke bord patat. (we bakken het in plantaardige olie) en daana eet hij een hele frikandel en hij vind het heerlijk haha. hij eet altijd gezond krijgt nooit iets te veel dus een keer patat moet niet verkeerd wezen denk ik. geen zout trouwens!
hier eet hij het paTat ook en een frikandel is die gek op hmmz hij eet al een frikandel sinds die 10 maand is hij is er niet slechter van geworden
Als wij patat eten krijgt mevrouw een stukje frikandel en wat patatjes als ze er trek in heeft. Doe er altijd wat sperziebonen of worteltjes bij en die eet ze veel liever dan de patatjes! Maar als ze straks wat meer patatjes wil krijgt ze die gewoon hoor!
Het ligt eraan. De ene keer vind hij het lekker en dan eet hij er 10 en de andere keer wil hij niets. Hij is geen grote fan in ieder geval. Soms wil hij er 1 kipnugget bij eten maar meestal eindigt hij met brood, daar doe je hem een plezier mee.