Hey meiden, Ik hoop dat iemand van jullie een antwoord voor mij heeft. Wij hebben een Beaba Bib'secondes aangeschaft en gisteren wilden we hem gebruiken om een flesje afgekolfde moedermelk uit de koelkast in op te warmen. Flesje erin, kap erop, ding aangezet en gewacht tot het lampje uitging. Water wat erin moest begon te koken en het ding werd hartstikke heet. Nadat het lampje uit was, geprobeerd het flesje eruit te krijgen. Echter zo heet geworden, bijna kokend. Ik weet nu dus niet hoe ik hem moet gebruiken. Iemand een makkelijke uitleg? Liefs
Ik ken het apparaat niet, maar ik zou eerst even met een flesje water gaan experimenteren, en kijken op welke manier je die wel op de juiste temp krijgt. Bijna koken mag gewoon niet met moedermelk, dan kun je het alleen weggooien erna. En elke keer een flesje moedermelk weggooien is natuurlijk niet de bedoeling. Als het met een flesje water uiteindelijk niet gaat werken, zou ik dat ding gewoon terugbrengen en je flesje opwarmen in een pannetje met warm water.
Hoi meiden, Bedankt voor de tips. Ik had het al met flesjes water geprobeerd, daar ga ik niet mijn zuur verdiende moedermelk voor gebruiken. Kreeg het met geen mogelijkheid goed en heb het ding teruggebracht. Deze mag dus op slot. Liefs