Zie je! En dus blijft het zeuren over de jongere generatie iets van alle tijden. We worden allemaal een keer oud
En waar naartoe dan? De straat op? Thuis laten zitten? Zonder opleiding? De criminaliteit of de prostitutie in?
man man katalaya kom je hier alleen voor discusie? gezeur of weet ik het wat? Tjonge mens, als ik jou berichtjes lees vraag ik me af wat je hier komt doen!
Wat is de reden voor deze heftige reactie? Ik zal me even inhoudelijk toelichten: Wegens het invoeren van de Kwalificatieplicht op het MBO zijn studentenbegeleiders verplicht alles te doen wat mogelijk is om een falende student terug het rechte pad op te sturen. (Anders was het MBO-onderwijs allang leeggestroomd, met name de niveau's 1 en 2.) Het alternatief is dus nutteloos thuiszitten, met alle gevolgen van dien.
nogmaals, dit topic is geplaatst als grapje. het brengt sentiment boven van je eigen jeugd en natuurlijk ook reacties op de jeugd van tegenwoordig. maar het is niet de bedoeling geweest van de TS om er echt een discussie van te maken groetjes, Miranda
OMG, Peter André, daar vielen ik en mijn vriendinnetjes helemaal van in katzwijm, maar als ik m nu zie......brrrr, wat een griezel. Op tv had je toen trouwens die serie 21 Jump Street, met Johnny Depp, man dan zat ik echt kwijlend voor de tv, die vond ik toen al lekker en nu nog steeds, haha
....en Howie van Baywatch. Ik weet nog wel dat mijn oudere nicht zo'n zwempak had en ik wilde die ook zoooooo graag hebben.
Howie? Bedoel je niet Hobi, die zoon van opper-baywatcher Mitch (David Hasselhoff a.k.a. Dikke David of Mollige Mitch, haha). En die David Charvet speelde toen ook in "Babewatch", die vond ik ook altijd leuk.
Ik had zelfs nog een penvriendin... En weet je hoe blij ik was als het weekend was? Dan kwam de Tina en kon ik 's avonds lekker met cola en chips (let wel: alleen in het weekend...) op de bank zitten lezen! Genieten!
Ach ja de tina, die las ik ook altijd. Ik herken ook echt alles van de tekst, bedankt krokus nu voel ik mij echt oud
Weet je dat ik serieus nog een tijd terug ben uitgescholden door een bejaarde man op de fiets omdat ik mijn fietsbel gebruikte om in te halen? Iedere generatie heeft idd wel wat ja aan problemen.. Dat pesten via Internet tegenwoordig vind ik toch wel vele malen erger dan het pesten face to face van vroeger(en geloof me, ik weet waar ik het over heb.. Ben tot op het HBO(de eerste poging) gepest, wat ik ook deed niets hielp), want toen kon je nog van school veranderen en je kreeg een nieuwe kans als het de spuigaten uit liep. Nu zoeken ze je naam gewoon op google en je bent opnieuw het zaatje Moest wel lachen van dat lijstje
Oh ja, hier ook, alleen was dat de hitkrant Samen met paps en mams boodschappen doen voor de hele week en dan al bij de tijdschriften staan om te kijken wat voor poster er in zat Och hou op, ik keek er niet alleen naar maar spaarde dan ook echt ALLES van ze. Ik had een plakboek met stickers, kranteknipsels, bekers..alles wat er maar te vinden was had ik En luisterde me helemaal suf naar een casettebandje van New Kids On The Block, had mn kamer vol met posters hangen en was echt serieus verliefd op Jordan Knight, was er zelfs van overtuigd dat ie me op een dag zou tegenkomen en net zo verliefd op mij zou worden als ik op hem
ik heb nog steeds de videoband van beverly hills die toen is uitgebracht kwam m laatst tegen op zolder. wie maakte er ook een kunstwerk van zijn agenda. elk jaar opnieuw weer de leukste scoren, die na een week al zo vol geschreven en geplakt stond dat je huiswerk er niet meer in pastte
ik had mijn kamer vol met posters van de backstreet boys, kan nog steeds alle oudere liedjes woord voor woord meezingen
Ik heb nog steeds ergens cd's van de Spice Girls liggen.. en de Vengaboys.. En over schoolagenda's gesproken, we knipten bladzijdes eruit om met elkaar te ruilen
Hier was ik ook helemaal fan van de backstreetboys, heb nog steeds alle cd's En idd keek altijd naar baywatch en beverly hills 90210 en de hitkrant, die las ik ook altijd En mijn 1e mobiel was ehm.. ojeej weet niet meer hoe die heette, mijn 2e was de swing.
De hitkrant en popfoto doorspitten voor alles over Spandau Ballet of Duran Duran.... De walkman mét auto-reverse, jaaaa ik had een hele hippe! Bellen was een kwartje per 'tik'..afzetters. Toen ik 13 was kwam Music Box voor het eerst op tv, dat was echt een happening, mijn vriendin en ik zaten echt smiddags te wachten tot het begon de eerste dag. Daarvoor had je Toppop met Ad Visser. EENS PER WEEK! Voor een spelletje gingen wij naar de arcadehal. Protesteren deden we met een spandoek. Tv kanalen veranderen deed je op het toestel. Voor concertkaartjes ging je 'snachts voor de Haagsche Courant liggen. Maar jongens wat was het leuk!