Patchwork

Discussion in 'Even voorstellen' started by Patchwork, Feb 17, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Hai,

Patchwork, als in "patchwork family" hier. ;) In het verleden heb ik hier meegeschreven onder een andere naam, gedurende een behoorlijk heftige periode. Dit neem ik liever niet mee in het heden, vandaar dat ik hetgeen wat ik deel probeer een beetje algemeen of in ieder geval niet al te gedetailleerd te houden. Waarvoor mijn excuses bij voorbaat... ;)

Een beetje kan ik wel vertellen, natuurlijk. Mijn partner en ik zijn beiden in de 30, beiden gescheiden en hebben beiden een aantal kinderen. Gezamenlijk hebben wij een niet slechts bovengemiddeld, maar ronduit gróót gezin. Hier genieten wij met volle teugen van.

Een kindje samen, op den duur, is niet uitgesloten. Bij mij zit die wens reeds heel diep, mijn partner heeft meer tijd nodig. Zowel om praktische zaken als emotioneel. Dat is prima, maar juist omdat het onderwerp "kinderwens" mij dus meer bezighoudt dan hem, zou het fijn zijn om hier af en toe eens mijn hart te kunnen luchten of gedachten te kunnen delen.

Niet in het minste ook omdat wij wat anticonceptie betreft wel degelijk zorgvuldig zijn, maar tegelijkertijd geen heel rigoureuze maatregelen nemen. Een combinatie tussen NFP met rubbers, waarmee ik probeer om mijn lichaam en cyclus goed te leren kennen.

Tot lezens!

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Welkom! :)

Share This Page