Ik heb de vorige keer een lekkere pan boerenkool klaargemaakt. Maar was teveel dus heb de helft ingevroren. Nu vanmorgen het zakje eruit gehaald, en nu vroeg ik me af. Hoe warmen jullie het op? IN de magnetron of gewoon eventjes in de koekenpan? Mijn moeder doet het in de koekenpan en vaders in de magnetron vandaar dat ik geen idee heb wat lekkerder en beter is Oh en zit nu behoorlijk wat water in het zakje, kan dat kwaad? dat moet ik gewoon even leeg gieten neem ik aan? sorry ben geen kook wonder
kan allebei.. mn man doet in de magnetron maar ik vind het uit de koekepan weer lekkerder... water er even uithalen idd
Ik vind het persoonlijk lekkerder om in de koekepan op te bakken. Maar denk dat dit natuurlijk een kwestie van smaak is.
hahahaha okee bedankt word nog een lastige keuze dus. Wat is het verschil? qua smaak of is dat niet te omschrijven?
Ik heb het jarenlang in de magnetron opgewarmd. Niks mis mee. Tegenwoordig bak ik het op in de koekenpan. En dat vind ik toch lekkerder. Kan het helaas niet uitleggen waarom ik het uit de koekenpan lekkerder vind dan uit de magnetron....