Pathologische leugenaar

Discussie in 'De lounge' gestart door mammamia, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Vreemd verhaal....
    En je zou idd zeggen dat als iemand in de ziektewet zit, die persoon dan niet een andere baan zou kunnen krijgen op dat moment.

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ja ik heb ook zulke mensen gekend
    kijk er wel mee uit want mensen die dat hebben maken ook schulden op joun naam! enz

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat een verhaal zeg, tja je hebt van die mensen die geloven hun eigen leugens alsof het de snoeiharde waarheid is.

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik zou niet meteen zeggen dat ze een pathologisch leugenaar is, ze is in ieder geval een fraudeur.

5. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ja bizar he, maar die mensen bestaan echt.
    Ik had ooit eens een mannelijke collega, al een beetje raar typje. Hij kwam op een gegeven moment met het verhaal dat hij vader werd, super natuurlijk. Elke dag kwam hij even een praatje maken. Een paar maanden later vertelde hij dat zijn vriendin kanker had en dat ze chemokuren kreeg. Ik was er helemaal ziek van, vond het zo erg.
    Na een tijd werd er ook een zoontje geboren, Mike. Hij kwam zelfs beschuit met muisjes uitdelen. Ik was heel benieuwd naar het geboortekaartje, maar die kwam maar niet. Toen kreeg ik argwaan. Ik was de enige die op een gegeven moment zei: hij verzint het allemaal. Er waren nog meer dingen: zo had hij zijn rijbewijs gehaald maar kon hem nooit laten zien.
    Uiteindelijk bleek alles gelogen, ik vond dat echt bizar. Was ook kwaad, want ik had zo meegeleefd met hem.

Deel Deze Pagina