***Patje20 in de MMM***

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door patje20, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hihi ja laten we dat afspreken. het zou wel onwijs bizar maar ook grappig zijn dan. laten we iig hopen op wat grotere eitjes.

2. bengel

bengel Niet meer actief

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    nou erger kan het niet worden, ik had sinds zaterdagochtend last van helder rood bloedverlies. eerst dacht ik dat het van de lucrin kwam, maar het leek en lijkt meer op een menstuatie. dat is vanmorgen bevestigt door de fert arts. dus het vervolg plan is nu doorgaan met spuiten en de menopur met de helft ophogen, dus ipv 1 ampul 1,5 ampul en de zelfde dosering die ik had voor de lucrin. daarmee moet het toch goedkomen lijkt mij. de fert. arts vond het ook vreemd, maar er is een oplossing gevonden hoop ik. moet vrijdag weer heen om te kijken hoe het met me is.

4. bengel

bengel Niet meer actief

jeetje patje....we schieten zo niet op he...
    ik moet donderdag weer...maar ik geloof dus niet dat ie groeit hoor....heb ik te vaak zo meegemaakt...
    eind maart evaluatie: ik ga dan vragen of we door kunnen voor de IVF, want veel eitjes kweken lukt me wel, maar 1 of 2 is bij mij een hele opgave...vanaf half dec is het niks, en daarvoor was laatste kans 1 okt....dus vanaf okt tot nu 2 x eisprong en heeeeel veeel hormonsters..

5. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Dikke knuf voor Patje.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ohhhh meissie zit jou ook niet echt mee! Dikke knuffel voor jou en ga duimen voor toch nog een super ei(tjes)

liefs vruchtje

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    meiden jullie zijn lief. ongie is nu zo goed als over, ben nu alleen ziek thuis... hoofdpijn, alles doet me zeer, heb tot 2 uur in mn bedje gelegen en kan nu nog wel slapen. weet alleen niet of het nou door de hormonsters komt of door de griep ofzo. nou ja, iig niet meer ongie, en volgens mij is er nu wel actie in mn eierstokken.
    @bengel, t schiet ook niet echt op bij jou he? misschien is het inderdaad een beter idee voor je om ivf te gaan doen, dan kan je gewoon veel eitjes kweeken.

Deel Deze Pagina