Wij gaan met het werk een dobbelsteenspel doen gelijk een goede teambuilding! En Wij vieren verder sinterklaas met familie oa met neefjes en nichtjes en er komen een paar pieten superleuk! Denk gewoon bonken op de deur en dat er dan zakken vol cadeautjes voor de deur staan. Oja en met eten neemt geloof ik iedereen wat mee. Word gezellig
Ik vermoed dat wij pakjes avond die zondag ervoor vieren is voor ons een stuk makkelijker ivm week en de oudste heeft toch geen flauw benul van datums, laat staan de jongste Haha. Wij huren denk ik weer een sint en/of piet die dan langs komen. Liedjes zingen, cadeautjes uitpakken. Hadden we vorig jaar ook en beviel erg goed!
Wij vieren het altijd 2 keer, pakjesavond thuis en de zondag ervoor met opa en mijn oma. Dit is het laatste jaar dat mijn jongste nog geloofd (ik hoop dat ze het nog even vol houd!) dus het wordt extra genieten!
Gewoon pakjesavond. Weet nog niet op welke dag, dat moeten we nog bedenken. Ben al bijna klaar met de cadeautjes gelukkig. Verder komt Sint op werk langs!
Wij vieren het die zaterdag of zondag ervoor.....hebben een dvd besteld van sinterklaas die beide kids toespreekt (voor dochter 2 jaar geleden ook gedaan en vondt ze super leuk) weet nog niet of we het met zijn 4tjes vieren of met opa en oma erbij.
We vieren het op vrijdagavond bij opa en oma. Met mijn zussen, hun mannen en kinderen. (dan krijgen we cadeautjes van opa en oma) En op 5 december vieren we het gewoon thuis.
Ik vermoed dat wij zaterdag pakjesavond vieren bij mijn ouders met familie. Lekker eten met zijn allen en daarna cadeautjes uitpakken. En op 5 december vieren we het met het gezin.
Wij gaan op de zaterdag met alle kids uit de familie naar een sinterklaas show in het plaatselijke theater. Daarna vieren we het met pakjes bij mijn schoonouders. Zondag vieren we het met mijn helft van de familie. We hebben dan s middags wat cadeautjes (maar niet te gek) voor mijn zoontje (voorlopig nog enige kindje aan mijn kant van de familie). Als hij s avonds naar bed is, hebben we iets met gedichten en cadeaus voor de volwassenen. Toevallig van de week lootjes getrokken! Heb er wel weer zin in, eigenlijk!
Wij vieren het op zondag 3 december. Vind het leuker als de sint s'nachts komt en alles klaarzet. S'ochtends in bed video van sint bekijken, stiekem de sonos aanzetten met sinterklaasmuziek en dan naar beneden sluipen om zwarte piet te betrappen wat net niet lukt. Lekker de hele dag spelen en dan in de namiddag rond 15u naar oma en opa omdat de sint daar ook is geweest.
Klinkt leuk! Hier doen we het alleen voor de kids anders word het vast te veel al had ik lootjes ook leuk gevonden. Dat doen we vast weer als ze iets groter zijn.
Ook een leuk idee idd! Kan ik wel eens doen als wij het thuis vieren. Nu bij familie en om daar nou heel vroeg te zijn
Zoon heeft op 5dec een bezoekje van Sint en Piet op zijn schooltje. Daarna gaan wij hem ophalen en wachten opa en oma hier thuis, waar S&P toevallig nét zijn geweest. Hii ziet opa en oma maar 3/4keer per jaar, dus extra leuk voor hem. Zij blijven nooit langer dan 3 uur dus daarna vroeg naar bed na zo’n indrukwekkende dag
Wij vieren het als gezin. Welke dag weet ik nog niet maar denk de zondag ervoor. Verder vieren we het niet meer met familie of schoonfamilie. De schoonfamilie is inmiddels zo groot.