Hey Malaika, Nogmaals van harte met jullie knulletje. Dat hij maar snel bij jullie thuis mag zijn! Liefs Es
Malaika, ook hier nog gefeliciteerd met jullie kleine jochie. Ik hoop dat hij lekker vooruit blijft gaan en jullie hem snel mee naar huis mogen nemen! Liefs Olga
Van harte met jullie zoon. Hoe gaat het inmiddels met hem? IS hij al lekker thuis bij jullie? Veel geluk met jullie zoon
Mama van maud, dank je wel voor je felicitatie. Nee hij is nog niet thuis. Hij ligt nog op de ic en moet minstens tot december in het ziekenhuis blijven. Helaas. Hij doet het naar omstandigheden best goed, alleen zijn longen zijn een probleem. Hopelijk gaat dat ook snel beter.
Sorry Malaika, Ik zie nu pas dat hij pas net een klein maandje geleden geboren is. Hoop dat hij het goed zal doen, en dan in december lekker met jullie mee naar huis mag. Veel sterkte en geluk met jullie zoon.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Ik duim voor jullie dat hij snel groot en sterk mag worden.
Nog van harte gefeliciteerd meid! Wat moet het allemaal dubbel aanvoelen! Veel sterkte en kracht toegewenst om sterk te kunnen zijn voor je mannetje! Hopelijk is hij snel groot genoeg om mee naar huis te mogen! Liefs
Gefeliciteerd met de geboorte van Patrick! Ik ga hard duimen voor dit kleine mannetje (en ook voor jou natuurlijk)! Dit kleine vechtertje komt er wel! Het zal een heel ingrijpende gebeurtenis geweest zijn, maar jullie komen er beiden bovenop!