Een heerlijke acteur/danser overleden... Dirty Dancing Ghost enz Allemaal super films! Hij was gewoon DE meest sexy man ter wereld! Ik pink echt even een traan weg...
Lyso het is echt waar... Dit staat op de officiele fansite: It is with great sadness that we have to confirm the passing of our Honoree, Patrick Swayze. Our thoughts and prayers are with his wife Lisa and all the family. We invite you to sign the Book of Condolence.
jeetje mijn kinderidool weg overleden ik was ook vroeger altijd super verkikkerd op hem gelukkig heeft hij geen pijn meer rust in vrede
Wat erg zeg. Mijn jeugdidool die regelmatig in mijn dromen voor kwam is er niet meer. Ik zal zijn films die ik allemaal op DVD heb nog regelmatig kijken. Mijn favorieten zijn vooral: North and South Dirty Dancing Ghost
zo jammer.... was echt 1 van de meest sexy mannen,schrok wel even toen ik t hoorde.al ben ik blij dat ie nu geen pijn meer heeft
Mijn jeugdidool is niet meer! mijn kamer hing vol met posters van hem en heb bijna al z'n films gezien en zal die nog vaak kijken. RIP Patrick!
Oh, ik heb zo heerlijk zitten zwijmelen bij films van hem. Stiekem was ik vroeger toch wel een beetje verliefd op deze man! Mijn schoonmoeder is 3 aug j.l. ook op 57-jarige leeftijd onverwachts overleden aan kanker, veel te jong!
achhh mijn jeugd-film-idool rip .. heb dit weekend net dirty dancing gekocht laat ik die dan maar snel eens opzetten..
Och... ik ben er even stil van. Weer iemand die de strijd met die k**-ziekte heeft verloren. Groet van Kiki
respect hoe deze man geknokt heeft tegen deze verschrikkelijke ziekte waarvan hij wist wat de afloop was. mag hij de rust vinden, en ook zijn naasten de kracht vinden om dit verdriet en verlies te dragen
wat erg vond het zo'n goeie acteur...had laatst nog foto's van hem gezien waar hij al niet meer zo gezond op uit zag maar dat het zo snel zou gaan...echt geen woorden voor
Zag net op boulevard een stukje dat hij sprak over zijn ziekte maar dan vooral dat hij erboven wilde staan en dat gaf mij wel even een brok... Hij zag er al erg ziek uit! Hoop dat hij niet teveel geleden heeft!