Deze spaans talige film heeft 3 oscars gewonnen. De recencie's spraken niets dan lof over deze film. Hij zou mooi en sprookjes achtig zijn. Maar wat een K*T film zeg Sorry hoor, ik had er zoveel van verwacht na er over gelezen te hebben. En vanavond zond filmnet hem uit. Heb 2 uur van mijn tijd verspilt. Ik kan gewoon niet begrijpen dat er zoveel goeie rencencie's zijn over deze film. Iemand hier deze film ook gekeken en er het zelfde gevoel op na gehouden? Liefs een teleurgestelde Linda
Mijn moeder.. we waren allebij helemaal blij dat hij op film1 zou komen.. ik ben er niet aan toegekomen omdat ik slaap ben gevallen, maar zijn vond hem ook vreselijk. Erg geweldadig enz.. Ik ga het toch een keer proberen.
hij is ook erg gewelddadig, maar wel mooi. maar ik heb hem in de bios gezien en dat is toch altijd anders vind ik
Balen is dat dan he... ik had dat met Traffic. Nog nooit een bioscoopzaal zo leeg zien lopen als tijdens die film! Ik wilde bijna mijn geld terugvragen
ik val tijdens een saaie film in de bios gewoon in slaap had ik bij pan's labyrinth niet, maar bijv wel bij gangs of new york bourne identity en een paar andere
Ik had er hele hoge verwachtingen van. En heb na lang twijfelen toch maar de dvd gekocht. Doe ik nooit te snel...meestal pas als ze onder de 10,- zijn. Maar hij viel me ook n beetje tegen. Het was best een goeie film daar niet van. Maar wat ik me er van had voorgesteld was het totaal niet... Ik had n soort labyrinth (weet je wel met david bowie) maar dan wat volwassener en enger in gedachten...dat was het dus duidelijk niet. Heb wel vreselijk zitten janken op t eind... Ga hem over n tijdje nog eens kijken om dan objectief mn mening te geven zonder idee van waar het over moet gaan
Ik zag 'em, een maand of wat geleden, ergens in de 5 euro-bak liggen, en dacht dat het wel een leuke film zou zijn. Ik had er nog nooit van gehoord, en ik had er ook niet op gelet in welke taal 't was. Toen ik 'em gezien had, was ik niet teleurgesteld, ik vond 'em wel... interessant.