patrick swayze

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door djellybelly, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Op deze foto`s ziet hij er precies uit zoals mijn schoonmoeder in haar laatste dagen..
    Ingevallen gezicht,grauw,onherkenbaar en 42 kg...
    Ik hoop dat hij niet te veel pijn heeft en nog kan genieten van zijn familie in zijn laatste weken.

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

wat erg zeg!!!!
    maar ik vind het echt respectloos dat ze hem nu nog fotograferen.

je kan echt zien dat hij op het laatst is nu.
    heb ook mensen verloren daaraan en weet precies hoe ze er dan uitzien(jammer genoeg)

denk dat hij nog een week tot 2 te leven heeft

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik had de foto's liever niet gezien, maar toch ga je automatisch kijken!!
    Echt verschrikkelijk om te zien hoe hij is afgetakeld, blijft echt niets van hem over!!
    En dat geldt niet alleen voor hem, maar voor iedereen met deze verschrikkelijke ziekte!!

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    In eerste instantie denk ik hetzelfde als jullie hier. Verschrikkelijk om iemand zijn privacy zo te schenden.
    aan de andere kant vind ik het ook goed, al vraag ik me af of het zo moet, om mensen te laten zien wat deze verschrikkelijke ziekte aanricht.
    Mijn vader heeft jarenlang deze ziekte gehad en is er ernstig door verminkt geraakt. Wat ik eigenlijk nog erger vond is dat mensen niet goed wisten hoe er mee om te gaan, ze schrokken van zijn uiterlijk. Dat heeft hem en ons altijd heel erg dwars gezeten.
    Ik hoop altijd maar stiekem dat er een soort van awareness gewekt wordt en mensen als ze dat al niet deden een centje doneren aan het kwf en proberen zich open te stellen voor kankerpatienten.

5. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Onvoorstelbaar, zeg, hij is echt onherkenbaar zo. Arme man. Ik viel al voor hem bij North and South, samen met alle andere meiden in de klas (ik ben al heeeel oud), toen speelde hij Orry. Geweldige acteur, ook in zijn andere rollen (Ghost enzo). Dit gun je niemand.

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ongelooflijk he! en dit allemaal in amper 1 jaar tijd...
    Ik vind het ook vooral erg omdat ik hem, behalve een goed en knap acteur ook altijd een goed persoon heb gevonden! Bij hem geen schandaaltjes zoals met de andere beroemdheden... en dan krijgt hij dit!
    Verschrikkelijk gewoon... Hopelijk heeft hij niet teveel pijn en kan hij genieten van zijn laatste momenten van zijn dierbaren...

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113

Deel Deze Pagina