ondergoed vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door tataar, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tataar

    tataar Actief lid

    13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He Meiden,

    Misschien een rare vraag maar wat voor ondergoed dragen jullie?
    Zwangerschaps ondergoed.
    Z`n not sexy bh en onderbroek?
    Of je eigen ondergoed wat je altijd al draagt.
    Toen ik van me zoontje zwanger was had ik z`n not sexy setje maar wil het eigelijk niet.
    Denk dat ik maar voor heup strings ga kijken en leuke normale bh.
    Maar heb ook weer gehoord dat als je normale bh draagt dat dat niet goed voor je borsten is.

    Ben wel benieuwd hoe jullie hier over denken.

    X Tam
     
  2. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    had gewoon keisexy ondergoed an

    lol
     
  3. Emmeken36

    Emmeken36 Bekend lid

    Zwangerschapsondergoed vond ik echt vreselijk dus maar lage heupbroekjes en gewoon mijn eigen bh's, nou ja, eigenlijk die van een paar jaar geleden die net een maatje ruimer waren. Een goed zittende beugel bh is niet slecht voor je borsten, zolang er niks afgekneld wordt kun je die prima dragen. Ik heb grote borsten en wordt echt gek zonder beugels, heb het na de bevalling 1 week geprobeerd maar het zat zo vreselijk plakkerig dat ik gewoon jeuk van mezelf kreeg, heb snel een paar beugel voedingsbh's geregeld ;) na een aantal maanden ben ik gewoon mijn eigen bh's weer gaan dragen, ze dronk toen toch niet meer zo vaak. Nooit problemen mee gehad, geef ook nog steeds bv (al zijn we nu wel echt aan het afbouwen, we zijn er allebei klaar mee ;))
     
  4. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    grote onderbroeken met mega bhs
    en snachts kon ik niets aan mijn lichaam hebben
    helemaal poedeltje naakt

    nu slaap ik wel in broekje
    snachts meestal boxershort
    en overdag een sexy slip/string
     
  5. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    ik heb de hele zwangerschap mijn eigen ondergoed gedragen,


    je kunt best je eigen bhs dragen, schijnt alleen dat je beter geen beugelbh kunt dragen.... maar het is neit erg als je het wel draagt.
     
  6. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb naadloze slips gekocht die laag zitten, dus onder mn buik. BH heb ik een maatje groter moeten kopen, maar wel voedingsBH met beugels en kant. Heb laatst een mega onderbroek aangehad maar vond ik toch niet fijn zitten, zoveel laagjes over je buik heen ( Onderbroek, legging, rok, tshirt, buikband ... )
     
  7. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

    Ik ook :D

    Maar heb wel bij 2 bh's de beugels eruit gesloopt :p
    Ik had een meegroeibh...vreselijk ding! jeukte als een gek(kanten randjes aan de onderkant)
    En 2 sportbh's die heb ik na de bevalling een week nonstop gedragen. Durfde ze ook niet uit te doen met die loeizware tetten :p (mocht ook niet ivm stuwing en het niet geven van bv)
     
  8. cherie

    cherie VIP lid

    18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    string en gewone bh. (wel 1 maat groter gekocht aan t begin van de zw-schap) ga ik gewoon ook tijdens de bv gebruiken. wip mijn boobie er wel gewoon uit.:D

    de beugel mag gewoon niet knellen. ik voel er niks van dus zal wel goed wezen;)
     
  9. Jlover1988

    Jlover1988 Actief lid

    11 jul 2009
    378
    0
    0
    Ik draag ook nog steeds mijn eigen ondergoed.
    Gewoon een stringetje met een mooie bh..Maar sinds een week heb ik nu ontzettend veel striae op mijn borsten, komt dit door mijn bh's?
    Ik heb ook een borstvergroting gehad, kan het hier mee te maken hebben? Iemand enig idee?
     
  10. cherie

    cherie VIP lid

    18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    komt niet door je bh's je borsten groeien gewoon sneller dan je weefsels aan kunnen... en die scheuren. wel gewoon opletten dat je bh goede stevigheid geeft.
    sorry.. niks aan te doen
     
  11. Adorable

    Adorable Fanatiek lid

    20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik heb op gegeve moment voedings bh's aan gedaan, het knelde overal en die beugelbh's duwde heel erg op de bovenkant van mijn buik en ooooh wat was dat fijn toen ik voedingsbh's droeg!!!!! onderbroeken droeg ik niet omdat je daar steeds aan begint te trekke echt irritant! ma droeg strings, boxers of een halve onderbroek, beetje string achtig ma dan als een onderbroek die tot de helft van je bil zit, snappie jullie het nog?:p
    Hahaha en snachts???? geen bh! en in de laatste maand snachts een LUIER van me moeder voor t geval de vlieze zouden breken hihihi ( moeder is incontinent, voor t geval iemand zich afvraagd wat zij met luiers moet hihi)
     
  12. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Hier ook gewoon m'n eigen ondergoed! String of hipster met een bh.
     
  13. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    hier vrij snel zwangerschaps boxers, maar nu met mijn rugpijn kan ik ze niet verdragen, heb al moeite met de banden van mijn broek.Mijn buik mist de extra steun wel trouwens..
    Dus heb nu een gewoon boxertje aan, wil heup boxertjes halen maar zal die dan echt een maat groter moeten kopen. En ik loop zooo makkelijk, maar ondergoed kan ik nooit zo goed bestellen op internet dan past het vaak niet..
    bh's nu nog mijn eigen , maar ik weet dat als mijn buik straks echt hoog zit dat ik de beugels niet meer verdraag, dan meegroei of voedings die ik nog heb liggen.
    Ik ga ook nog 1 sportbh kopen(iets kleiner), heb er al 1 voor na de bevalling i.v.m. geen bv geven.
     
  14. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Ik heb gewoon de hele zwangerschap mijn eigen lingerie gedragen. Ik draag alleen maar setjes en heb dat ook tijdens de zwangerschap gedaan. Op een gegeven moment paste mijn bombonella's niet meer in mijn pre-zwangerschap-bh's, maar toen heb ik gewoon bij de Hema een paar leuke, niet te dure setjes gekocht.
     
  15. Linnie1985

    Linnie1985 Fanatiek lid

    17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Laatst hadden ze bij de Hunkemoller strings in de aanbieding, 3 voor € 10,-. Daar hingen dus ook "ultra low" strings tussen en die draag ik nu. Ik heb maat xl gekocht (haha, heb nogal brede heupen) en die valt dus gewoon mooi onder je buik. En ik vind ze echt heel lekker zitten.
    Ik voel me al zo vreselijk onsexy met die positiekleding, dus no way dat ik ook nog eens raar ondergoed aan ga trekken. :p
     
  16. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ook draag gewoon mijn strings en beugel bhs, zonder beugel word ik gek !!>.
     
  17. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.903
    254
    83
    Ik kan al maanden mijn eigen bh's niet meer aan. Al vrij vroeg in de zwangerschap zijn mijn borsten 2 cupmaten gegroeit ( van D naar F) en ik kan de beugels momenteel echt niet meer lijden. Heb nu een meegroeibh en een voedingsbh die ik heel vaak was. Vind het zonde om meer te kopen omdat ik ze toch niet heel erg lang aan kan ( na de bevalling is het maar de vraag of de cupmaat nog steeds goed is) de voedingsbh is bij mij favouriet. Is er een van Anita op basis van katoen. Ondanks dat ik normaal altijd beugelbh's draag en mijn borsten nu behoorlijk gegroeit zijn moet ik zeggen dat deze behoorlijk veel steun geven, al verdient hij niet de schoonheidsprijs. En wat betreft de slips draag ik eigenlijk nog dezelfde als altijd, die van de Hunkemoller die wat lager vallen en vaak een leuk kleurtje/streepje hebben afgezet met kant. Deze tekenen niet af ( je ziet de naden niet) dankzij het kant, dus ideaal voor onder een pantalon of iets anders straks.
     
  18. tataar

    tataar Actief lid

    13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik ga in elk geval kijken voor heup slips en voor zolang ik nog me eigen bh aan kan hou ik ze aan.
    Moet wel zeggen dat mijn borsten ook wel gegroeit zijn draag nu cup D en dat van een B bijna C. Ik heb de zwangerschaps bh`s wel liggen van me vorige zwangerschap maar vindt ze zo niks.
    Maar moet ook wel zeggen dat me hele ligaam nu anders is als bij me eerste zwangerschap.
     
  19. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Ik heb de hele zwangerschap mijn normale 'sexy' lingerie gedragen.
     
  20. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik had onderbroeken bij h&m (uit de mama collectie) Heel fijn vond ik die
     

Deel Deze Pagina