Hallo dames, Ik ben op zoek naar leuk speelgoed wat ik met een zuignap (of iets anders) kan vastmaken op de tafel of op het blad van de kinderstoel. Ik heb in winkels gezocht en op het net maar kan niks vinden. Hebben jullie tips? Mn mannetje is 9 maanden en moet het nof wel eventjes leuk vinden. Ik ben benieuwd! Badankt
Ik heb zo'n speeltje cadeau gekregen van iemand, een zuignap met een visje in het water erop, dat ding kun je ronddraaien en er zit ook nog een schildpadje aan. Het is volgens mij van Fisher Price en volgens mij zat er een papiertje van Etos of Bart Smit omheen.
Ik heb zo'n speeltje gekocht op schilphol. Het is van fisher price, uit de rainforest serie. Is een palmboom met en vlinder, toekan en nog een dingetje. Het grote ding kan ronddraaien en de kleine dingetjes ook.
Ik heb er ook 1 van fisherprice van de rainforest serie. Net zoals Guppie81 beschrijft. Die Kun je voor 10 euro bij de bart smit halen.
Speeltje is ook niet voor als meneer eet maar voor als wij zelf eten en hij zit er gezellig bij aan tafel...
Ik heb het speeltje ook gekocht voor onze kleine meid. Ze werd er alleen heel boos van . Ze gooit altijd alles op de grond en toen ik dit voor het eerst op de kinderstoel vast maakte bleef ze er net zolang aan rukken totdat hij los was en dan gooide ze hem op de grond. Als dat ding vastgeplakt zat werd ze er echt woest van.
Hallo dames, ik heb het speeltje van de rainforestserie inmiddels gekocht maar helaas... de zuignap blijft niet vastzitten!