even een vraagje. ik begin het vermoeden te krijgen dat je bij een maxi cosi de voetenzak apart moet kopen. is mijn vermoeden juist? en zoja, wat is dat een iets voordeliger alternatief? liefs doris
Wij hadden hem er in ieder geval niet bij.... Ik heb hem nu via marktplaats bij iemand gekocht, ziet er netjes uit Je zou b.v ook gewoon een dekentje kunnen gebruiken maar mij lijkt dat persoonlijk niet zo fijn...
zit er inderdaad niet bij. Je kunt ook een lodger gebruiken. Of een goedkoper wikkeldeken (als er maar 'gaten' inzitten om de rgordeltjes doorheen te halen).
je moet hem idd apart kopen en de prijs van z,n zak ik behoorlijk rond de 50/60 euro. Ik heb er nu een va de prenatal van 15 euro. Die past ook nog eens perfect bij onze maxicosy
je moet hem er inderdaad apart bijkopen. wij hebben hem wel gekocht. We krijgen een winterbaby en dan lijkt mij die voetenzak wel lekker warm voor de uk. Ik zat te twijfelen tussen de voetenzak van maxi cosi en de wrapper van lodger.
wij hebben het gedaan met dekentjes. ik vond dat ideaal. ik heb ook voeten zakken voor de maxi cosi ondanks dat fynn van januari is had het het veelste warm in de voetenzak. vooral in de auto vond ik het heel makelijk dat als de auto warm was ik met 1 hand tijdens het rijden het dekentje van hem af kon halen
dat vond ik dus ook... in de auto stook je het meestal toch vrij snel warm. Dus wij werkte ook met dekentjes -maar ik moet er bij zeggen: wij hadden een zomerkindje. Maar ook toen ze dus 3 / 4 maanden was en het winter werd, heb ik een voetenzak nooit gemist. We hadden er trouwens één liggen bedenk ik me nu... maar dus nooit gebruikt.
Ik heb een dekentje...die we in het begin hebben gebruikt! Werkt heel makkelijk! En ik heb voor straks als het echt koud is zo'n "berenpak" die gebruik ik als het kous is in de draagzak en die kan dus ook makkelijk in de MC...maar dat is dus als het echt erg koud is! voorlopig dus nog niet!
Mijn mannetje is van oktober 2008 en ik had wel een voetenzak, vond het super makkelijk, vooral van binnen naar buiten en als we boodschappen gingen doen....
Wij hadden met ons zoontje een deken, voetenzak dachten we was toch overbodig. Was toch wel makkelijk geweest achteraf om een voetenzak te hebben, zag het bij andere moeders. Hup het kindje erin, rits dicht en lekker warm. Ik twijfel nog om toch nog een zak te kopen (hebberig he ) Voor onze komende spruit heb ik een lodger wrapper op advies van een collega gekocht. Lijkt me ook handig om het kindje zo met wrapper eruit te halen en om mijn hals te hangen. Heb de wrapper alvast langer ingesteld, want het zat zo krap anders. Maar met een beetje gepiel kwam ik eruit. Nu nog uittesten. Kan niet wachten. En voor als het kindje groter wordt hebben we nog de babybjorn active.
Wij gaan nu alsnog voetenzakken kopen. Tot nu toe hebben we het steeds gedaan met vestjes en dekentjes, maar nu het kouder wordt, lijkt het me toch erg handig.
Leek me eerst ook overbodig, dus ik gebruikte dekentjes. Maar al snel trok of schopte mijn dochtertje die er af, dus alsnog een voetenzak gekocht, eentje van Wallaboo, ideaal!
voor maxicosie gebruik ik geen voetenzak.. als onze zoon erin zit en we moeten even naar buiten, doe ik er een dekentje overheen... lang zit hij er toch niet in.. alleen in de auto.. en daar is het warm genoeg.. voor een boodschap pak ik altijd gewoon de kinderwagen, deze wel met voetenzak! ik woon dichtbij de supermarkt dus kan er lopend heen...
wij verwachten ons kindje in de zomer, dus ik heb de voetenzak niet direct nodig. voor het najaar en de winter is het wel handig. is wel weer een leuk cadeautje om straks te vragen. liefs doris
ik zit ook aan zoon voetenzak tedenken.. ik heb al zoon lodger gekregen van me man tweedehands. maar denk dat ik toch ook een voetenzak bij pranatel ga kopen voor 19.95. ons ukkie wordt in december geboren. en lijkt me zoon voeten zak wel goed. pas die van prenatal in elke maxicosi?