maxi cosi

Discussion in 'De babyuitzet' started by dorisn, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    even een vraagje.
    ik begin het vermoeden te krijgen dat je bij een maxi cosi de voetenzak apart moet kopen.
    is mijn vermoeden juist?

en zoja, wat is dat een iets voordeliger alternatief?

liefs doris

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Wij hadden hem er in ieder geval niet bij....
    Ik heb hem nu via marktplaats bij iemand gekocht, ziet er netjes uit :)

Je zou b.v ook gewoon een dekentje kunnen gebruiken maar mij lijkt dat persoonlijk niet zo fijn...

3. sa1980

sa1980 Actief lid

Apr 24, 2009
    430
    0
    0
    zit er inderdaad niet bij. Je kunt ook een lodger gebruiken. Of een goedkoper wikkeldeken (als er maar 'gaten' inzitten om de rgordeltjes doorheen te halen).

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    je moet hem idd apart kopen en de prijs van z,n zak ik behoorlijk rond de 50/60 euro. Ik heb er nu een va de prenatal van 15 euro. Die past ook nog eens perfect bij onze maxicosy

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
  6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Moet je er idd los bij kopen, wij hebben dat toen wel gedaan.

7. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

Apr 22, 2009
    1,213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    je moet hem er inderdaad apart bijkopen.
    wij hebben hem wel gekocht. We krijgen een winterbaby en dan lijkt mij die voetenzak wel lekker warm voor de uk.
    Ik zat te twijfelen tussen de voetenzak van maxi cosi en de wrapper van lodger.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij hebben het gedaan met dekentjes. ik vond dat ideaal. ik heb ook voeten zakken voor de maxi cosi ondanks dat fynn van januari is had het het veelste warm in de voetenzak. vooral in de auto vond ik het heel makelijk dat als de auto warm was ik met 1 hand tijdens het rijden het dekentje van hem af kon halen

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

dat vond ik dus ook... in de auto stook je het meestal toch vrij snel warm. Dus wij werkte ook met dekentjes -maar ik moet er bij zeggen: wij hadden een zomerkindje. Maar ook toen ze dus 3 / 4 maanden was en het winter werd, heb ik een voetenzak nooit gemist. We hadden er trouwens één liggen bedenk ik me nu... maar dus nooit gebruikt.

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb een dekentje...die we in het begin hebben gebruikt!
    Werkt heel makkelijk!

En ik heb voor straks als het echt koud is zo'n "berenpak" die gebruik ik als het kous is in de draagzak en die kan dus ook makkelijk in de MC...maar dat is dus als het echt erg koud is! voorlopig dus nog niet!

11. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Mijn mannetje is van oktober 2008 en ik had wel een voetenzak, vond het super makkelijk, vooral van binnen naar buiten en als we boodschappen gingen doen....

12. rinslll

rinslll Bekend lid

Jun 19, 2009
    624
    0
    0
    Wij hebben een voetenzak van wallaboo, erg fijn vind ik en ook makkelijk voor in de kinderwagenbak.

13. Carolyn

Carolyn Actief lid

Jun 2, 2008
    317
    0
    0
    #13 Carolyn, Nov 11, 2009
    Last edited: Nov 11, 2009
    Wij hadden met ons zoontje een deken, voetenzak dachten we was toch overbodig. Was toch wel makkelijk geweest achteraf om een voetenzak te hebben, zag het bij andere moeders. Hup het kindje erin, rits dicht en lekker warm. Ik twijfel nog om toch nog een zak te kopen (hebberig he :D)

Voor onze komende spruit heb ik een lodger wrapper op advies van een collega gekocht. Lijkt me ook handig om het kindje zo met wrapper eruit te halen en om mijn hals te hangen. Heb de wrapper alvast langer ingesteld, want het zat zo krap anders. Maar met een beetje gepiel kwam ik eruit. Nu nog uittesten. Kan niet wachten. En voor als het kindje groter wordt hebben we nog de babybjorn active.

14. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Wij gaan nu alsnog voetenzakken kopen. Tot nu toe hebben we het steeds gedaan met vestjes en dekentjes, maar nu het kouder wordt, lijkt het me toch erg handig.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Leek me eerst ook overbodig, dus ik gebruikte dekentjes. Maar al snel trok of schopte mijn dochtertje die er af, dus alsnog een voetenzak gekocht, eentje van Wallaboo, ideaal!

16. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    voor maxicosie gebruik ik geen voetenzak.. als onze zoon erin zit en we moeten even naar buiten, doe ik er een dekentje overheen...
    lang zit hij er toch niet in.. alleen in de auto.. en daar is het warm genoeg.. voor een boodschap pak ik altijd gewoon de kinderwagen, deze wel met voetenzak! ik woon dichtbij de supermarkt dus kan er lopend heen...

17. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    wij verwachten ons kindje in de zomer, dus ik heb de voetenzak niet direct nodig.
    voor het najaar en de winter is het wel handig.
    is wel weer een leuk cadeautje om straks te vragen.

liefs doris

18. marijke2

marijke2 Actief lid

Mar 27, 2009
    466
    0
    0
    ik zit ook aan zoon voetenzak tedenken..
    ik heb al zoon lodger gekregen van me man tweedehands.
    maar denk dat ik toch ook een voetenzak bij pranatel ga kopen voor 19.95.
    ons ukkie wordt in december geboren.
    en lijkt me zoon voeten zak wel goed.
    pas die van prenatal in elke maxicosi?

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38

Ik heb de cabriofix en daar past de zak perfect in. Hoe dat bij andere is weet ik niet

20. marijke2

marijke2 Actief lid

Mar 27, 2009
    466
    0
    0

Share This Page